piątek, 16 marca 2012

B1A4 "Baby I'm Sorry" COMEBACK!


W końcu mogę skomentować. Zaczynając.. sama piosenka mi się podoba, ale za pierwszym przesłuchaniem nie zaczęłam jej nucić. Po teledysku, muzyce i wgl ich wyglądzie można stwierdzić, że naprawdę zmieniają styl, ten album będzie całkiem inny od poprzedniego (przynajmniej tak mi się wydaje). Ta muzyka.. party, party, dancing, dancing nie przypomina mi  B1A4. No racja przyzwyczaiłam się do puppy face i może dlatego ten teledysk nie pasuje mi aż tak bardzo. Jednak członkowie wypełniają swoją rolę niesamowicie. Oglądam to z szerokim uśmiechem na twarzy i zazdroszczę tej dziewczynie, która jest brzydka jak noc. :)

JINYOUNG
Aghhh ! <33333333 Najchętniej nic więcej bym nie pisała, bo ciężko mi dobrać słowa. Ogólnie motyw z tą żaróweczką bardzo mi się podoba, od razu widać, że symbolizuje właśnie ten album. Kocham te doczepione gówienka w okolicy oka. Wyglądają z jednej strony strasznie komicznie, ale lubię to. I coś najpiękniejszego czyli... na równi z platyną czerwone, bordowe lub rudawe włosy. Najcudowniejszy uśmiech w B1A4 (pacz scena, w której trzyma torbę z bułkami), ogólnie chyba jeden z najcudowniejszych koreańskich uśmiechów. Kiedyś zrobię sobie taką listę.

SANDEUL
Z każdą chwilą lubię go coraz bardziej. Tak właściwie to nie przeszedł żadnej "metamorfozy". Jak dla mnie wygląda cały czas tak samo to znaczy słodko, a w teledysku to już kompletnie się rozpływałam. To w jaki sposób ja przytulał i robił te miny było urocze. Sandeul rządzi w tym teledysku. Mam wrażenie, że jest tam pokazywany najczęściej, że jest najważniejszy. Ten klip jest po prostu jego.

CNU
Zdjęcie mi się nie podoba. Wydaje się o wiele starszy. Wolę go w wersji z MV czyli w grzywce i okularach. Ogarniając wszystkie pozostałe teledyski to właśnie w tym wygląda dobrze.. powiedziałabym raczej bardzo dobrze. Szczerze pisząc byłam zaskoczona. Jest naprawdę uroczy. Więcej, więcej, więcej.

Nie. Oglądając go mam wrażenie, że gra rolę chłopaczka, który sprowadza pozostałych na ziemię. Nie wiem jaki jest naprawdę, ale to mi do niego zwyczajnie nie pasuje i nie lubię takiego Baro. Już wolę zwariowaną wersję z Beautiful Target, aha i w Baby I'm Sorry wgl nie widziałam jego zębów :O Rap w całej piosence jest okej, ale w klipie dla mnie go nie ma. Widzę go tylko raz 0:29.

GONGCHAN
 Mimo mojego zamiłowania do takiego koloru stwierdzam, że kompletnie mu ona nie pasuje. Nie wiem..


3,5/5
Dobrze jest. Mam nadzieję, że z comebacku SHINee również będę tak zadowolona. Już nie mogę się doczekać, dziwnie będzie ich zobaczyć w całkiem nowym teledysku :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz