środa, 28 marca 2012

B.A.P "Warrior"

Kocham tę piosenkę i teledysk.
Po raz kolejny zastanawiam się, jak mogłam wcześniej nie zauważyć tego klipu, ale po ciągłym oglądaniu zdjęć, na których każdy członek zespołu ma blond czuprynę, postanowiłam sprawdzić. Oglądałam ich jeszcze w Kpop Music Mondays. Simon i Martina również byli zachwyceni i nawet przeprowadzili z nimi wywiad. Bardzo lubię takie brzmienia i mocny taniec. Jedyne co mi nie pasuje to te wycie pod koniec piosenki. Za każdym razem mnie ono irytuje. Nie chodzi mi o to, że Daehyun ma zły głos czy coś. Tylko po prostu (zgodzę się tu z Simonem) to mi nie pasuje. Jeszcze nazwa zespołu... Skrót się fajnie czyta, ale jego znaczenie jest okropnie.. nudne. Puste słowa, wymyślone w dwie sekundy. To już Bunnies Are Puffy byłoby lepsze. Ich maskotka jest nieziemska <3

 ZELO
Ubóstwiam.Dobry
I jakoś nie mogę przyzwyczaić się do myśli, że lubię kogoś, kto jest młodszy ode mnie : O
Lubię go w tym teledysku i lubię te jego kręcone włosy.

 YONGGUK
Pan Lider. Dobry, męski głos!
No i jestem drugą Martiną. Również mam do niego słabość, tak samo jak do głosu T.O.P. Już za pierwszym obejrzeniem MV pomyślałam, że jest liderem. Naprawdę zrobił na mnie wrażenie. Uwielbiam ten początek w jego wykonaniu.

 JONGUP
Główny tancerz, tak?
Więc ma u mnie duży plus. Nie wiem dlaczego, ale to właśnie na tancerzy w koreańskich zespołach najbardziej zwracam uwagę. Jednak miałam z nim problem. W klipie jak dla mnie nie wyróżniał się niczym specjalnym, więc ciężko mi było go zapamiętać.

 HIMCHAN
Face of the group?
Unikajmy takich określeń. Akurat jego twarzy bym nie kupiła. W teledysku go nie ma, szkoda.

 DAEHYUN
I jest główny wokalista.
Ładna twarz, którą bardzo szybko zapamiętałam. Jeżeli chodzi o jego wokal - TAK. Piękny głos, Jednak te jego "noooo [..] łłł" w 3:40 zepsuło końcówkę piosenki...

 YOUNGJAE
Jego głos również bardzo, bardzo mi się podoba. Fragmenty, w których śpiewa po Zelo i w 3:30 są jednymi z moich ulubionych. Mam wrażenie, że to sprawia mu wysiłek, co wg mnie całkiem inaczej wpływa na emocje odbiorcy.

Właśnie przeczytałam, że nie mają własnych telefonów komórkowych, tylko używają jednego, gadają przez sen oraz chodzą do łazienki wg wieku.. czyli Zelo zawsze jest ostatni, haha.

ANG! ANG! ANG! <3





2 komentarze:

  1. Zelo nie chodzi o szyje tylko o podbródek. uważa ze ma za duży i dlatego ciągle nosi jakieś maski bądź chusty. Według mnie wygląda słodko w każdym wydaniu , z podbródkiem czy bez :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisząc ten post nie miałam pojęcia na ten temat i nie chodziło mi o szyję, tylko o V-line ;) myślę, że gdyby tego wszystkiego nie zakładał to inni nie zwracaliby uwagi na jego podbródek. + dziękuję za komentarz ^^

      Usuń