piątek, 27 kwietnia 2012

B.A.P "Power" MusicVideo + Photoshoot

Teledysk do nowej piosenki B.A.P "Power" pojawił się wczoraj.


Piosenka: 
Hm.. Myślałam, że spodoba mi się bardziej. Nie jest zła, ale porywająca też nie. Mój ulubiony fragment to oczywiście rap Zelo i "warning, warning, warning" HAH. Streszczając - song o wojowniku jest sto razy lepszy. 
Video: 
Odniosę się tu jeszcze również do utworu. Sam tytuł piosenki i powtarzanie "we got the power" powinno być potwierdzone w teledysku, aczkolwiek wydaje mi się, że więcej mocy mieli w styczniu. Ogólnie klimat MV i ta cała historia mi pasuje. Chociaż tyle kasy wydać na ten statek kosmiczny :o
Taniec: 
Nie przykuł mojej uwagi tak bardzo jak przewspaniały układ do "Warrior", ale jest świetny. Jeżeli chodzi o układy i ruchy taneczne to właśnie B.A.P są u mnie na pierwszym miejscu.
Członkowie: 
Youngjae! Bias.
Zelo. Zdecydowanie wolę żółtawy makaron. 
Yongguk jak zawsze strasznie ostro, haha. 
Himchan wydaje mi się trochę przerażający. 
Daehyun właśnie w każdym calu bardziej podoba mi się w "Power" niż w "Warrior". 
Jongup. Ok.







Zdjęcia są wspaniałe.

Jonghyun dla Play Etude.

Key dla Play Etude.

Seohyun "Twinkle" TEASER

Ryeowook Twitter

Henry Twitter: OMG!! LOL I want him

Heechul Twitter: Model. Kim Heechul and Kim Kyungjin.
HAHA.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz