środa, 4 kwietnia 2012

Eunhyuk Birthday < 3

Lee Hyuk-jae.
Naprawdę chciałabym napisać tutaj coś pięknego, ale nie potrafię poskładać zdań.  Wracając choćby do moich najstarszych wpisów na portalach czy rozmów poprzez komunikator stwierdzam iż nie mam pojęcia jak powstała ta ogromna sympatia do ciebie. Pamiętam, że gdy rozpoczynałam moją przygodę z Super Junior to właśnie ty byłeś dla mnie najłatwiejszy do rozgryzienia i widziałam ciebie wszędzie. Przestudiowałam sobie tą twarz najbardziej.. nie wiem w jaki sposób i dlaczego. Nie pamiętam już nawet co takiego oglądałam, że tak zapadłeś mi w pamięć. I po jakimś czasie stałeś się moim ulubieńcem. Całkowicie ze wszystkich.



 Czasami myślę o innych fankach z całego świata. O tym, jak przyjemnie mieć tysiące osób, które z całego serca cię uwielbiają.


Wróćmy do tego, co jest dzisiaj powodem wpisu. To już Twoje 26 urodziny. Masz z roku na rok uśmiechać się coraz częściej. Myślę, że najważniejsze jest to, byś był szczęśliwy. Chcę życzyć całym serduszkiem wszystkiego, co najlepsze. Mam nadzieję, że niespełnione marzenia wkrótce będą czymś rzeczywistym, że osiągniesz spokój, życie bez zmartwień z dużą ilością radości. Założysz rodzinę, będziesz miał przy sobie wspaniałe osoby, które obdarzą cię miłością.


Byłoby nie w porządku, gdybym nie wspomniała o Super Junior, który bez wątpienia jest moim ukochanym zespołem. Cieszę się z każdego sukcesu i pragnę by było ich więcej. Wcale nie widzą żadnego końca. Eunhyuk, bądź z nimi. 









 Because they are real.



Because he is sexy.



 Because he is a dancing machine.




 Because he is funny.



Because he is cute.

I love him.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz