wtorek, 10 kwietnia 2012

EXO "Mama"

EXO-K

Nie słuchałam wcześniej piosenki. Może kawałek, ale wolałam poczekać na teledysk. Z tą legendą na początku miałam już do czynienia. Okej, myślę, że to jest naprawdę fajnym i ciekawym dodatkiem. Sprawia, że reszta jest jeszcze bardziej wyjątkowa. Jednak to nie zmienia faktu, że przeszkadza mi ona na początku teledysku.
Gdy całe EXO wyszło i zaczęło wyć do księżyca to przyznam, że nie mogłam powstrzymać śmiechu. Tylko później cholernie mi się to spodobało i jest wręcz jedną z moich ulubionych partii w tej piosence. Wcześniej nawet nie śmiałam polubić czegoś w takim klimacie.

EXO-M

Na początku w koreańskiej wersji pojawia się D.O, a w chińskiej Chen i słyszymy te ładne głosy. Jestem całkowicie za D.O. Jego głos strasznie mi się podobał już od What Is Love.

Jeżeli chodzi o taniec. Nie wiem czy mogę tak po prostu napisać, która grupa ogółem lepiej tańczy. Raczej nie powinnam i w sumie to jeszcze sama nie wiem. Wiem jedynie, że w tym MV moją uwagę bardziej przykuwają ruchy, które wykonuje EXO-K. Nie wspominam już o tym jak Kai prowokuje dotykając ust. Choreografia jest w porządku. Chociaż niektóre kroki kojarzą mi się z History.

Drugą zwrotkę rozpoczyna Kai, Sehun i Chanyeol LUB Kris, Tao i Xiumin. Uwielbiam słuchać obydwu wersji, zaś jeżeli mam patrzeć na jedną...
 Wiem, że Kris jest bardzo ciężkim argumentem, ale Chanyeol tym swoim długim ciałem i nogami kupił mnie od razu. Wracając do innych teledysków.. lubię jak rapuje w History. Poza tym wydaje mi się zagubiony, nieśmiały i wstydliwy. Zresztą jak pozostali członkowie zespołu. Kai w tym klipie jest świetny. Znika, pojawia się, spaceruje, podchodzi do innych członków. Z kolei Se Hun.. Jego spojrzenie jest według mnie puste i cały czas takie same. Również wydaje mi się jakby choćby od niechcenia poruszał ustami. Wolę patrzeć na niego podczas wywiadu czy sesji zdjęciowej.

 Mogłabym znowu wrócić do poprzednich słów i napisać, że ponownie bardziej potrafię określić EXO-M.  Jako, że podano mi dzisiaj wywiad z EXO-M z tłumaczeniem na tacy, postanowiłam się pokusić i obejrzałam. Xiu Min wydaje mi się naprawdę uroczy.  :)  Czuję się dziwnie spięta patrząc na Tao.. jakby dosłownie zaraz miał mnie zjeść.

Lu Han i Lay. To podoba mi się o wiele bardziej. Mimo, że Lay jeszcze mnie do końca nie przekonuje. Ha,  chyba pamiętam go na występie SHINee. Zastępował wtedy Jonghyuna, tak?  Moje odczucia do niego są podobne, jak w przypadku Tao. Jest dla mnie trochę przerażający i za mało zwraca na siebie uwagę, ale sądzę, że to minie. Ah, Luhan! Jakże zabłąkane dziecko. Prawie leżałam ze śmiechu gdy oglądałam wywiad. Właściwie to rozpływam się za każdym razem. To wystraszone spojrzenie i zagubione oczy. Nie wie na kogo ma patrzeć, nie wie w którym kierunku.

Myślę, że to jest jedyny teledysk, w którym zespoły są naprawdę na równi. Oglądając poprzednie mam wrażenie, że wersje koreańskie są faworyzowane. Natomiast tutaj.. klip Mama EXO-M podoba mi się bardziej.

To już chyba wszystko. Podsumowując: EXOtic.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz