środa, 25 kwietnia 2012

Formalności ~ video + B.A.P comeback photo

Zelo & Daehyun
+ Nowe profilowe zdjęcia na Twitterze.
Podobają mi się.

I.AM "Dear My Family"
Piosenka w wykonaniu członków SM family..Na początek - MV i piosenka baardzo mi się podobają.

Super Junior "Opera" JAPANESE VERSION
Ha, już się zakochałam. Mimo tego, że wprost nie cierpię japońskich wersji piosenek, to ta jest całkiem inna.  Nawet przyjemnie się słucha. Teledysk strasznie kojarzy mi się z A-cha. Atmosfera, klimat i te ruchy taneczne wydają mi się bardzo podobne. Poza tym wszyscy wyglądają naprawdę wspaniale <3

Taeyeon "Twinkle" TEASER
Uwielbiam i teledysk i piosenkę.


EUNHYUK!
Oglądałam to z twarzą ukrytą w dłoniach, ha.


LMFAO vs. GD&T.O.P "Party Rocks The Night High"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz