poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Girls' Generation-TTS TaeTiSeo "Twinkle" M/V

Pozwolę sobie krótko skomentować.
Uwielbiam tę piosenkę!
Już wczoraj, jeszcze przed pojawieniem się teledysku, cały czas słuchałam wersji audio. Słowa w kółko lecą w mojej głowie. Bardzo przypadł mi do gustu ten klimat. Lubię głos Taeyeon.
Jeżeli chodzi o teledysk.. To jest naprawdę uroczy, kolorowy i dziewczyny wyglądają świetnie.
+ Ulubiony fragment z video: Kai i jego uśmiech ! <3

KIBUM pierwszy TEASER promujący dramę "I LOVE ITALY"
Śmierć.
Mam niedowład w nogach.

Marilyn Monhyuk
Śmieję się z tego przez cały dzień, od samego ranka, jak tylko zobaczyłam to na Twitterze.

Tak na poważnie.. Martwię się o Ciebie Hyuk :3










Super Junior OPERA Puzzle.

Heechuk Twitter: Model. Kim Heechul & Kim Kyungjin.

Ryeowook & Sungmin - Kiss The Radio


Eunhyuk I AM.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz