sobota, 28 kwietnia 2012

My Day: Płyta EXO-K "Mama" 1st Mini Album

 Mój pierwszy zakup to płyta EXO w koreańskiej wersji, która zapukała do moich drzwi we wtorek. Dlaczego akurat tego zespołu? Od dawna chciałam sprowadzić do siebie jakąś płytę z Korei, ale nie mogłam się zdecydować. Na początku miał to być album Super Junior. Stwierdziłam jednak, że wolę coś nowszego, więc uparłam się na B1A4, by po krótkim czasie się rozmyślić, nie wiem dlaczego. Później była wielka radość z comebacku SHINee, ale gdy zobaczyłam koncept nowego albumu, obejrzałam MV do Sherlock'a oraz przesłuchałam piosenek zauważając, że trzy znajdujące się na albumie są właściwie takie same - stanowczo odmówiłam. Następnie był zachwyt B.A.P, ale cztery utworu na albumie "Warrior" to za mało. Tak czy siak.. padło na EXO. Kupiłam, jestem zadowolona i nie narzekam & Poniższe zdjęcia zostały zrobione moim ukochanym telefonem, dlatego jakość jest słaba.













+ Dodatkowo otrzymałam plakat JYJ :)

Taemin dla Play Etude.




+ I znowu jakaś starsza noona


Z twittera. Simon D i Heechul :)

Heechul Twitter: Model. Kim Heechul i Kim Kyungjin

+ Jestem na Filipinach! hahaha.


Dobranoc.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz