środa, 27 czerwca 2012

B1A4 dla CeCi + profile z japońskiej wersji "Beautiful Target"









Czytałam jakieś tam wywiady z B1A4. Chyba najbardziej zapadło mi w pamięć to, że Sandeul nie potrafi usiąść ze skrzyżowanymi nogami.

Powiedzcie, kim waszym zdaniem jest "dobry mężczyzna"?
Jinyoung: Uważny mężczyzna.
CNU: Mężczyzna, który wie jak kochać dziewczynę.
Baro: Mężczyzna, który w swoim życiu pokocha tylko jedną kobietę.
Gongchan: Mężczyzna, który spełnia wszystko, o co się go poprosi, dając z siebie wszystko.
Sandeul: Ah! Jestem ostatni! Co mogę powiedzieć.. Nic nie przychodzi mi do głowy! Mężczyzna, który jest uważny, który wie jak kochać, który kocha tylko jedną dziewczynę i który zawsze daje z siebie wszystko.
HAHA!







Typ dziewczyny, która poruszy moje serce? 
Jinyoung: Dziewczyna w koku, która pomaga starszej babci utrzymać jej ciężki bagaż w metrze. Szukam takiej osoby.







1 komentarz:

  1. Zdjecia - wow; teledysk do japońskiej wersji - oglądany kilkanaście razy (jeśli nie kilkadziesiąt ;), bo ściągnęłam też na telefon i oglądam, kiedy najdzie mnie ochota... Ich wypowiedzi rozbroiły mnie totalnie ^^
    Postaram się w najbliższym czasie dodać coś na moim blogu, mam kilka pomysłów, ale do każdego trzeba chwilkę przysiąść i coś naskrobać... a teraz z siostrą dramę oglądamy z Jang Keun Suk'iem, więc rozumiesz - czasu nie ma ;) Pozdrawiam (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń