środa, 6 czerwca 2012

Drama "YOU'RE BEAUTIFUL" recenzja

Witam.
Wczoraj skończyłam oglądać tę dramę, więc nie dopuszczam do siebie myśli, że nie mogłabym czegoś tutaj o niej napisać.
SPOILER
 Go Mi Nam (Park Shin Hye)
Nie lubię tej postaci. Pomysł z udawaniem chłopaka nigdy, chyba w żadnym filmie mi się nie podobał. Według mnie to zbyt nierealistyczne, dziwne i jak wiadomo, zawsze wyjdzie na jaw. Mi Nam cały czas zachowywała się wkurzająco, a jej "dziękuję" i "przepraszam" obija mi się w głowie miliard razy. Mnie również oburzyło to, że złamała serce pozostałej dwójce. Oczywiście nikogo nie można zmusić do miłości, ale sposób w jaki ich potraktowała był jak najbardziej nieodpowiedni. I racja, "nie ma dumy". Tae Kyung był dla niej najważniejszy, ale ja nie pozwoliłabym aby tak mnie traktowano. + Czy mnie też tak strasznie denerwował jej płacz?

 Hwang Tae Kyung (Jang Geun Suk)
Ah, jakże charyzmatyczny. Bohaterowie dynamiczni są zdecydowanie najlepsi. Na początku szczerze go nienawidziłam. Rozumiem, że miał zagrać właśnie taką osobę, ale.. naprawdę przez niego miałam ochotę wyłączyć to w cholerę. Jego podłe zachowanie było okropne i za bardzo wyolbrzymione. Z biegiem odcinków zaczął wydawać mi się uroczy i śmieszny. Tak, mam swoje ulubione sceny. Gdy po raz pierwszy się uśmiechnął coś pękło w moim sercu. W ciągu tych szesnastu epizodów bardzo łatwo związałam się z tym aktorem i osobiście uważam, że jest wspaniały. Czasami nie rozumiałam jego postępowania, ale jego łzy bardzo mnie wzruszyły.

 Kang Shin Woo (Jung Yong Hwa)
Szczerze pisząc.. Yonghwa mnie nie przekonał. Właściwie to wszystkie sceny z nim były dołująco smutne. On zachowywał się tak słodziutko, że pewnie każda fanka miała ochotę go przytulić. Znowu Mi Nam za każdym razem olewała go w najokropniejszy sposób i sprawiała mu przykrość. Zaciskałam pięści i modliłam się, by Shinwoo odpuścił. Później jego postępowanie zaczęło mnie troszkę denerwować. Widział, że ona nic do niego nie czuje, ale i tak nie dawał za wygraną. Jeszcze jedna rzeczy była dla mnie bardzo irytująca.. Nie podobała mi się jego relacja z Tae Kyung'iem. Czy oni wyglądali na przyjaciół? Nawet na samym początku? Wiem, że tak nieznośnego lidera ciężko polubić, ale miałam wrażenie, że Shinwoo w niektórych momentach robił mu na złość. Czy byłoby warto.. Zepsuć wszystko dla zakonnicy, która i tak nie zwraca na ciebie uwagi?

Jeremy (Lee Hong Ki)
Aż ciężko mi ogarnąć słowa. Najbardziej pozytywne zaskoczenie. Oczywiście Hong Ki zauroczył mnie już wcześniej, ale nie sądziłam, że potrafi być tak poruszającym aktorem. Scena w autobusie była idealna! Drugi powód moich łez. Z jednej strony był tak pozytywną postacią, że nawet gdy płakał, miałam ochotę się śmiać. Zaś z drugiej strony.. nie mogłam powstrzymać płaczu. Wyjście z tego autobusu i z powrotem zmienienie się w "wesołego" było mistrzostwem. Jako jedyny zachował się odpowiednie. Stłumił swoje uczucia, nie chciał gniewać się na innych i zrozumiał, że musi odpuścić. To naprawdę jedna z moich ulubionych scen.
Tak więc Jeremy zostaje najwspanialszą postacią w tej dramie z najlepszymi ripostami "Ty czarna dziuro!". 

 Hm, co tu jeszcze?
Soundtrack świetny. Bardzo przyjemne piosenki.
+ A i zakończenie cudowne. Ryczałam jak głupia. Płakałam i śmiałam się równocześnie.
"You're Beautiful". POLECAM WSZYSTKIM.


+ SHINee 30 Day Challenge.
Day 20: Your favorite SHINee moment.
Ah. Nigdy mi się to nie znudzi.

2 komentarze:

  1. Czytam twój wstęp i myślę "Hmm, myślę podobnie", więc się wciągnęłam i przeczytałam do końca:) Świetna notka. Jedyna różnica jest taka, że ja się wciągnęłam z siostrą od pierwszego odcinka i nie mogłyśmy poprzestać na jednym, więc oglądałyśmy po 3 dziennie ^^ Każda drama to dla mnie miłe wspomnienia, a ta ma honorowe miejsce, bo to pierwsza koreańska, którą obejrzałam od początku do końca (o swoich odczuciach pisałam nie tak dawno na swoim blogu). Pozdrawiam ^^ (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cisnęłam kilka odcinków dziennie ;D Również będę tę dramę bardzo miło wspominać. I dziękuję za komentarze;*

      Usuń