czwartek, 19 lipca 2012

Drama "To The Beautiful You" TRAILER + BoA "Only One" MV TEASER

Jak już napisałam wczoraj, to będzie koreański odpowiednik do japońskiej dramy "Hanazakari no Kimitachi e". Tym razem w głównych rolach będziemy mogli zobaczyć Sulli z f(x) oraz Minho z SHINee

Myślę, że inne zdjęcia promujące dramę też niedługo się tu pojawią.

BoA powraca.
Już ukazał się teaser.
Szczerze pisząc to chciałabym aby to był udany comeback.
Mam nadzieję, że piosenka mi się spodoba.



Wygrana Super Junior w "Show Champion".
Gratulacje.


4 komentarze:

  1. Uwielbia "Oppa, Oppa" ha ha zawsze się usmeicham ja słyszę tą piosenkę w ich wykonaniu :D

    Mam nadzieję ,ze ta drama będzie gdzieś szybko w obiegu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź,nie słucham żadnego z wymienionych przez ciebie w tym porcie zespołów xd polecisz mi jakieś piosenki zespołu BoA? Aha.dodałam cię do linków na to-co-zakazane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm na tam lubię zdjęcia jakiś przystojniaków :D he he

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawiązując do poprzedniego postu, to też wolę Zelo w tej blond czuprynce... Chciałam obejrzeć "Hanazakari...", ale tak jakoś nie moge się zebrać, więc może koreańska wersja z Minho może sprawi, że wreszcie najdzie mnie ochota ;) Pozdrawiam, dziękuję za komentarze u mnie, bardzo mi miło, pa^^

    OdpowiedzUsuń