niedziela, 29 lipca 2012

My Opinion: K-pop in July 2012


Lipiec był obfity w fajne piosenki, a przynajmniej tak mi się wydaje, więc skoro mogę to napiszę coś o tych, które spodobały mi się najbardziej i cały czas goszczą na mojej liście odtwarzania. 

1. SUPER JUNIOR "SEXY, FREE & SINGLE"
Drugiego lipca.
Najbardziej wyczekiwany przeze mnie comeback. Największa radość, również z tego, że właśnie po tym teledysku mówili o nich w naszych polskich wiadomościach (nadal nie ogarniam o_o). Mój ulubiony zespół, więc pierwsze miejsce musi być :)


2. B.A.P "NO MERCY"
Osiemnastego lipca.
To chyba jest moja ulubiona piosenka B.A.P, bo ulubiony teledysk to na pewno. Niezwykłe zaskoczenie, świetna transformacja. Kocham ten zespół. Himchan z ostatniego miejsca na mojej liście, po "No mercy" awansował na drugie :O


3. 2NE1 "I LOVE YOU"
Szóstego lipca.
Na początku myślałam, że mi się nie spodoba, bo wydawała się.. za wolna? Ale zmieniłam zdanie i nawet lubię tę piosenkę bardziej od "I am the best".


4. WOOYOUNG "SEXY LADY"
Siódmego lipca.
Nie jestem fanką 2PM. Właściwie to nie pamiętam jak trafiłam na ten teledysk, ale wcale nie żałuję :3 Soooo, sexy, sexy, sexy.


5. BoA "ONLY ONE"
Dwudziestego czwartego lipca.
Ta piosenka jest zbyt delikatna, jak dla mnie. Czasami mam na takie ochotę i cały czas mogłabym wtedy słuchać samych ballad, ale to nie ta chwila. Jednak cieszę się z comebacku i mam nadzieję, że królowa K-popu jeszcze nas zaskoczy.

Jakoś brakuje mi tutaj EXO. Ostatni teledysk wydali na początku kwietnia i szczerze pisząc to chciałabym już ich z powrotem, haha. 
Nie wspominając o SHINee, którzy po półtora roku zachwycili tylko jednym MV, bu. 
Chcę takie SHINee z "Hello" i chcę śmiać się z Taemina :3


F(x) "ELECTRIC SHOCK"
Warto również wspomnieć, że wciąż męczy mnie ten utwór, który jest natomiast z jedenastego czerwca. Jeszcze bardziej polubiłam f(x) po tej piosence i również stała się ona moją ulubioną.


8 komentarzy:

  1. Po pierwsze - życzę udanego wyjazdu (ale będę tęsknić, nawet bardzo, buuu....). Po drugie - zgadzam się co do Twojego podsumowania lipcowych nowości... SuJu jak najbardziej na pierwszym miejscu. Zostałam wciągnięta w sidła tej piosenki i wcale nie zamierzam się uwalniać ;) Podobnie miałam z "Fantastic Baby" BB, że gdy tylko sobie o niej przypomniałam lub usłyszałam fragment, to miałam taką sympatyczną głupawkę ^^ Dziękuję za komentarz u mnie, dla takich osób jak ty warto pisać ;) Pozdrawiam (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2NE1 zazwyczaj nie słucham zespołów żeńskich hi. W tym teledysku to laska ma podobną fryzurę jak Dragon z BIG-BAND :D
    WOOYOUNG "SEXY LADY" ta piosenka i ten koleś ma w sobie to "coś" :*
    O królowej POPU jeszcze nic nie słyszałam :p
    Ostatnia piosenka może być ale i tak wolę męskie zespoły :D
    Chociaż ten damski zespół trochę się różni od innych bo nie wszystkie dziewczyny są słodkie i urocze a szczególnie ta w krótkich włosach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogółem to będę tęsknić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam 3 części tego filmu,więc o 4 części nie mogę na razie nic powiedzieć.moja siostra jednak na tym była i powiedziała,że jest bardzo fajny,bo reżyserzy postawili na taniec i przeróżne triki. Wg mnie najgorsza była 2 część,bo nie lubię takich ulicznych rozgrywek.wkurzają mnie jakoś. Pierwsza część jest najlepsza,choć rzeczywiście mało tańca dali :( ale podoba mi się ona tylko dlatego,że jest miłość i szkoła tańca,a nie durna ulica ^^ i tak,Łosiu rządzi!
    BAP,oł jeeeeea.przyznam się,że znam ten zespół dopiero od jakiś 3 tygodni,ale już ich kocham :) rap Żelka jest świetny!
    miłych wakacji :>

    OdpowiedzUsuń
  5. hej:)
    MAm nadzieję, ze się nie gniewasz :D
    http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/08/w-moich-pewna-piosenka-koreanskiego.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przez "NO MERCY" B.A.P dopiero ogarnęłam, że jest jeszcze jeden strasznie niski i przytłumiony głos w ich grupie. Na początku myślałam, że to tylko YongGuk tak umie, a tu nagle... Himchan. Zniszczył mnie. Od wypuszczenia tego MV go uwielbiam.
    No nic. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej jakoś w ogóle tego człowieka nie zauważałam, a teraz go uwielbiam. <3
    Tak, zdjęcia mnie zmiażdżyły oficjalnie. EXOtic's WHY....?
    Hm... Wyznaję zasadę 6+6=1, ale mam taki większy sentyment do M. A Ty...?
    + też poobserwuję, a co mi tam. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie i po koreańsku i po chińsku brzmią dobrze. I jestem ogromną fanką rapu Tao. *.* Za to rap Krisa.......... Także tego. xD Boże, kocham sobie z niego robić bekę.
    Omo, śledziłam ich dopiero od 11 teasera. To był ten, w którym wystąpił Baozi i Kajek bez jajek chyba. Och, piękne czasy.

    OdpowiedzUsuń