piątek, 17 sierpnia 2012

A-JAX "One 4 U"

Przed wyjazdem szukałam jakiś piosenek, by zrobić listę, bo w kółko słucham tego samego. Zapisałam sobie różne zespoły i tytuły, które wszędzie się pojawiają. Słyszałam już wcześniej o tym boysbandzie, ale nie widziałam żadnego teledysku. Zadebiutowali dopiero kilka miesięcy temu, więc niewiele straciłam. Nic sobie z tego nie robiąc, od początku tygodnia słuchałam tej piosenki, nawet nie widząc wcześniej twarzy, które ją tworzą. Co zmusiło mnie do tego? To głośne "agrrh" na początku, SERIO.
Wpisałam na yt nazwę zespołu i tytuł piosenki, wybrałam mv, które wyskoczyło i kliknęłam play. Pierwsze, co nasunęło mi się na myśl to: WTF? Naprawdę zdziwił mnie początek tego teledysku. Chwilę później zobaczyłam blondyna, usłyszałam jego głos.. i film mi się urwał. Wiecie, trochę ciężko mi ogarnąć słowa, ale postaram się. Siła tej piosenki, taniec, ta agresywność, chłopaki w klatkach i głos burakowłosego.. wiem, jestem za słaba. Właściwie to oglądam tylko tę część 0:30-1:22 i nie mogę obejrzeć teledysku do końca, bo cały czas przewijam.
 Okok, więc piosenka jak najbardziej w moim typie, ogólnie cały zespół trochę skojarzył mi się z B.A.P, którzy również zadebiutowali w.. jakby to określić, ostry sposób? HAHA. Przepraszam. 
Może napiszę coś o członkach zespołu. Obejrzałam dwa odcinki Making The Star z A-JAX (dostępne na sumiteam), dzięki którym można dokładniej poznać lub jak niektórzy mówią "nauczyć się" wszystkich członków.

HYEONGKON (0:56) 1988 - lider, główny raper
 Zakochałam się od pierwszego wejrzenia, nic nie poradzę. Do tej pory w programie również go polubiłam. Jest dla mnie takim połączeniem Daehyun'a i Yongguk'a z B.A.P. Z tego co mi wiadomo to był już w wojsku. Oglądając go jest wrażenie, że ma troszkę nierówno pod sufitem, ale to podobno jego poczucie humoru. Piszczy jak pikachu. "Przedstawicielka mojego idealnego typu nie może mieć krótkich włosów. Powinna mieć długie włosy" Cóż.. moje włosy nie są krótkie, ale od dzisiaj zapuszczam do stóp. "160cm wzrostu" W jaki sposób mogę się skurczyć? "i być słodka" Omm.. będę słodka jak miód. "Także dziewczyny dobrze wyglądające w strojach treningowych" CO? -_- Wgl co to za fantazje.. Alee tak, polecam go.

JAEHYUNG (1:00) 1990 - wokalista, twarz grupy
 Lubię go. Zarówno w teledysku, jak i poza nim. Naprawdę spodobał mi się jego głos i ma bardzo charakterystyczną twarz z hipnotyzującym spojrzeniem. Lubi się zakładać i robi to cały czas, co można było zauważyć oglądając właśnie "Making The Star". Nie mogę wyrzucić z głowy tej sceny, kiedy przegrał w pingponga i Hyeongkon go pocieszał. W pewnym momencie myślałam, że się pocałują i serce prawie wyskoczyło mi przez gardło. HAHA, Jaehyung jest ciekawy.

HYOJUN (1:13) 1991 - główny tancerz

Nie wywarł na mnie jakiegoś większego wrażenia. Podobno jest bardzo dokładny i pracowity. "Trudno wyrazić jak się czułem, jak widzieliście.. kopnąłem piłkę!" Hyojun jest w porządku :)

YUNYOUNG (1:43) 1993 - prowadzący wokalista
 Jest.. dziwny i chyba zagubiony. To ten, który mnie przeraża. Nie wiem dlaczego. Raczej nie mógłby być moim biasem, ale uważam, że ma śliczny głos.

SUNGMIN (1:26) 1993 - główny wokalista
 Zapamiętałam go przez imię, ponieważ od razu myślałam o Sungminie z SJ. Wydaje się bardzo sympatyczny i jest najwyższy z całej grupy.

SEUNGJIN (1:57) 1994 - prowadzący tancerz, raper
 Tu się zamieszałam. W programie przedstawiał się jako maknae, ale według informacji (wikipedia:) Seungyup jest od niego o kilka dni młodszy i fani właśnie jego nazywają maknae, więc nie wiem jak już jest naprawdę. Trochę mnie zirytował, bo nie lubię jak ktoś zachowuje się sztucznie i robi coś na siłę, ale wybaczam za ten komentarz: "Gdybym był dziewczyną to bym się w nim zakochał". + Jeszcze zdziwiło mnie to, że wszyscy tak zachwycali się jego zdolnościami tanecznymi, a przecież niby Hyojun jest głównym tancerzem. O nim nic nie wspominali, hmm..

SEUNGYUP (1:22) 1994 - maknae, wokalista
Nie wiem co o nim napisać. Nic mi się nie przypomina. Pozostali członkowie mają coś, co zapamiętałam, ale on praktycznie wcale nie nie zwrócił mojej uwagi.

Jeżeli chodzi o zespół to smuci mnie jedynie to, że teledyski mają mało wyświetleń. Zdecydowanie powinni być bardziej znani.
Piszę 'teledyski', bo 10 lipca pojawił się kolejny - "Hot Game".
Ale jestem na nie.
Piosenka, muzyka nie w moim typie. Nie podoba mi się to, jak wyglądają członkowie. Te zmiany fryzur wgl nie były potrzebne. Jaehyung wygląda ŹLE, haa.
Włączam te MV tylko na chwilę, by pośmiać się z lidera (0:13). Wołam siostrę i mówię, że pokażę jej na chwilkę jeden teledysk, usłyszy jedno zdanie po angielsku i będzie musiała je powtórzyć..
- I co to znaczy?- pytam po chwili
- Powiedział, że ona jest w ciąży, tak?
Dosłownie tarzałam się po podłodze, ale naprawdę.. "She's pregnant"!

Podsumowując - zespół szybko mnie zauroczył. Polecam "One 4 U". Słuchałam dzisiaj przez cały dzień xD A jeżeli ktoś chciałbym zobaczyć coś więcej to tu znajdzie "Making The Star: A-Jax" z polskimi napisami:

Co o tym wszystkim myślicie? + Przepraszam, że Was zanudzam >.<

4 komentarze:

  1. Agrr szkoda, że mój listonosz nie wyglądał jak jeden z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :3 Koleżanka u góry rozwaliła mnie z tym listonoszem xD
    Zapraszam do mnie http://asiansbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego, że jestem totalnie wciągnięta w Arirang TV, to A-JAX już znam... pierwszy raz zobaczyłam ich w "Simply k-pop" (czyli na takim jakby koncercie, filmowanym w studiu), a dopiero później teledyski. Ich gatunek określany jest jako visual pop ;) To coś nowego i nie powiem, że mi się nie podoba (bo podoba), ale jeszcze nie mam takiej "fazy" jak na inne zespoły ^^ (co do Twojego komentarza u mnie: zgadzam się z tym, że ciemna karnacja też jest ładna, jak jest naturalna i nie obejmuje jedynie twarzy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchałam 'One 4 U', ale jakoś do mnie szczególnie nie przemawia, ale z 'Hot Game'... Bite 3 dni chodziłam i śmiałam się... xD Zagadka tygodnia: "Z którym jest w ciąży?" xD

    OdpowiedzUsuń