wtorek, 7 sierpnia 2012

B.A.P Cover Shooting Making Film + MCountdown


Jongup ma taką samą bluzkę jak Eunhyuk.. z tą nagą kobietą o__o

Nie wiem dlaczego, ale lubię to oglądać. Ooo.. Eunhyuk mógł powiedzieć, że Yoona naprawdę jest najładniejsza :)

Co się dzieje z SHINee?
Nie, nie, nie.

Już to wywarło na mnie o wiele lepsze wrażenie :)

+ Super Junior Star1 Making
Yesung! Yesung!
Yesung!
Yesung! Yesung! Yesung!
+ 0:59 Spójrzcie na Kyuhyuna.. tak trochę niezręcznie, a później nie siedzi już obok Sungmina, ale Donghae za często go dotyka, więc Kyu zaczyna się złościć :3


7 komentarzy:

  1. ha ha w tym pierwszym filmiku te banany mnie rozbrajają :)
    ha ha, a ten po co tą deskorolkę czyści :D
    A ta dziura w gaciach ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. w drugim filmiku czerwona buźka najlepsza :D
    Resztę zobaczę później bo teraz nie mam jak :/
    eh ale mój ranek zaczął się znakomicie, dzięki tym filmikom ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Eunhyuk jakie zdziwienie ;)
    Zatańczyli fajne tylko szkoda, że Ona udawała, że śpiewa eh:/
    Te tarmoszenie ich jest naprawdę dziwne.
    Podawanie sobie papierków czy kasy nie wiem co tam jest wyglądało urocza, a przede wszystkim było widać, że się przy tym dobrze bawili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Junior zaś wyglądają, miło,m słodko i uroczo ;0
    Ach...takim makronem też mogą mnie nakarmić :D
    Ostami filmik jest KAWAI :*
    No to się dzisiaj rozpisałam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh god, uwielbiam te nagrania z B.A.P, szczególnie, że mam w czwartek zrobić o nich szczegółową audycję. xD Przydadzą się do robienia notatek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pryszcze same w sobie są okropne, ale mi chodzi o blizny. xD
    O tak... 2 godziny siedzenia przed kompem i gadania do siebie, z tym że do ludzi. xD Ale cieszę się. Chcę to zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  7. no paczaj,siedzę na fonie i nie mogę zobaczyć B.A.P :( łeeeee! Ale zobaczę! Muszę! O właśnie na fotach do ich nowego minialbumu zauważyłam,że na jednej focie Zelo ma całe spodnie,a na drugiej ma dziurę ==' nie wiedziałam,o co w tym chodzi xd

    a co do SHINEE,to czytałam,jak fani są na nich źli,bo niby robią ohydne i zbreźne rzeczy. Ale oni niby muszą tak robić,bo im tak każe wytwórnia. Dokładnie nie wiem,o co z tym chodzi,bo ich nie słucham- nie podobają mi się ich piosenki...

    OdpowiedzUsuń