poniedziałek, 20 sierpnia 2012

BoA "The Shadow" MV, SuJu "SPY" DanceVer. + B.A.P dla Elle Girl

Podoba mi się bardziej od "Only One" :)





 Już jestem.
Myślałam, że wczoraj wieczorem włączę jeszcze komputer, ale byłam zbyt zmęczona. Z Niechorza wyjechaliśmy chyba po 18, a do Szczecina przez korki jechaliśmy ze trzy godziny.

Trochę nie odpowiadało mi to, że pensjonat znajdował się na samym początku Niechorza, właściwie przy pierwszych wejściach. Zawsze jeżdżę aż pod samą Pogorzelicę, ale nie było tam tak źle.
Trafiliśmy na cudowną pogodę. Słońce grzało przez cały czas. Jeżeli ktoś boi się wody to wyprawa na plażę jest beznadziejnym pomysłem, ponieważ nie da rady wysiedzieć tyle w tym słońcu. Co pół godzinki trzeba wchodzić do wody, by się ochłodzić. A tym razem warunki były wyśmienite. Woda była czystsza niż ostatnio i bardzo ciepła. Jeżdżę nad morze bardzo często i nie pamiętam kiedy woda była aż tak nagrzana. Minusy: pływało naprawdę dużo glonów, meduz i rybek różnej wielkości, co mi osobiście przeszkadza, płycizna na sporym obszarze i brak fali. Szczerze pisząc to nie pamiętam kiedy ostatnio nad morzem były duże fale, chociaż z jednej strony to chyba dobrze :3
Zdjęcia kliknęłam po 17, ale w południe było tak dużo ludzi, że brakowało miejsca na plaży. Jak widać nad polskim morzem wcale nie jest tak źle, o ile dopisuje pogoda. Weekend był udany i polecam Niechorze lub inne nadmorskie miasta wszystkim, którzy nie mieli jeszcze okazji ich odwiedzić. Znajdują się tutaj takie osóbki? :)

+ Być może dzisiaj wracam do domu. Nie chce mi się już siedzieć w Szczecinie. Muszę tylko jeszcze wstąpić do jednego sklepu i poczekać na kuriera. Nie wiem tylko czy znajdę wieczorem jakieś bezpośrednie połączenie..

2 komentarze:

  1. Boa ma fajną piosenkę na początku :) Chłopcy jak zawsze cudni ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne... cieszę się, że trafiłaś na taką pogodę i mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś i naładowałaś akumulatory ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń