piątek, 24 sierpnia 2012

Drama "MARY STAYED OUT ALL NIGHT" recenzja

 Witam.
Kilka dni temu skończyłam oglądać tę dramę. Od razu piszę, że za dużo na nią nie ponarzekam, ponieważ strasznie mi się spodobała! Chyba mogę śmiało napisać, że na chwilę obecną jest moją ulubioną. Wszystkie odcinki były w porządku, żaden mi się nie dłużył i kończyły się w odpowiednich, ekscytujących momentach. Pomysł na dramę przypadł mi do gustu i na pewno mogłabym obejrzeć ją jeszcze raz.

 Wi Mae Ri
Kocham tę postać. Zazwyczaj główne bohaterki są irytujące, ale tym razem tak nie było. Mary jest przesłodka i chyba nie mam większych uwag, co do jej zachowania.

 Kang Mu Gyul
Wszyscy wiemy, że Jang Geun Suk jest świetnym aktorem. Chociaż przyznam, że ta postać w dramie jest trochę nijaka (?) Przynajmniej mam takie wrażenie. Wolę gdy się uśmiecha, niż gdy udaje "chłodnego" faceta, co sprawia, że jego rola w tej dramie mimo wszystkiego podoba mi się bardziej niż np. w "You're Beautiful"

 Byun Jung In
Jest tym trzecim, ale ma całkiem inną osobowość. Nie wiem dlaczego, ale od początku strasznie go lubiłam. Co prawda, sceny z nim w roli głównej często się powtarzały i czasami były trochę nudne. Jednak, stoję po stronie dyrektora :) Właśnie.. dlaczego Mary nawet po pracy nie zwracała się do niego po imieniu?

 Seo Jun
Teraz przechodzimy na złą stronę. Oczywiście, że miałam ochotę ją zabić.

 Kolejna podstawa w dramach - wkurzający i okrutni rodzice. Chociaż ojciec Mary w niektórych momentach był naprawdę zabawny.

OST
Muzyka jest chyba najsłabszą stroną tej dramy. "Take care my bus", "My Precious" i "Hello hello", czyli trzy piosenki, które non stop męczyły nasze uszy przez całą serię. Żadna z nich mi się nie podoba i właściwie to wydają mi się takie same. Myślę, że to przez ich wykonawcę. Według mojej opinii Geun Suk jest świetnym aktorem, a nie piosenkarzem.
Jednak jest jeden utwór, który wprost uwielbiam!
GENIALNA i kojarzy mi się z Halloween.

UWAGA.
SPOILER SPOILER SPOILER.

Jeżeli ktoś nie oglądał, a ma zamiar zobaczyć tę dramę to odradzam przeczytania drugiej części tego posta. Dodaję trochę screenów, przedstawiających moje ulubione sceny.

 Jakie są moje odczucia do związku, który tworzyli MaeRi i MuGyul? Zdecydowanie było widać miłość między nimi. Naprawdę wyglądali na zakochanych i urocze sceny z nimi mogę oglądać w nieskończoność.

Jednak, jak już wspomniałam wcześniej.. chciałam, żeby MaeRi była z JungIn. Sądzę, że drama miałaby wtedy w sobie jakiś niepowtarzalny urok i zaskoczyłaby wszystkich widzów.
Przez ponad połowę serii miałam nadzieję, że główna bohaterka zmieni zdanie, ale ta nadzieja zniknęła po telefonicznej rozmowie, w której Mary wygarnęła wszystko dyrektorowi.

W dramie jest dużo wzruszających momentów, które skradły pojedyncze łezki z mojego oka, ale tylko jeden, w którym się popłakałam. To znaczy doznałam szoku, dławiłam się płaczem i wgl tego nie kontrolowałam. 
Kiedy Jung ją przytulił.. Aż nie wiem jak to skomentować. Zrobiło mi się go strasznie żal i chciałam, żeby za wszelką cenę był szczęśliwy.

Na początku myślałam, że ich rywalizacja będzie, jakby to określić, "bardziej widoczna" i że starania JungIn będą owocniejsze, ale sceny w których bohaterowie skakali sobie do gardeł zapierały dech w piersiach.
Co z tego wyszło? Ich przekomarzania stały się niesamowicie zabawne.
+ Jedna z moich ulubionych scen :)

Pisałam coś o słabej stronie tej dramy? W takim razie humor jest jej mocną stroną. Można naprawdę się uśmiać, pełno dziwnych i niezręcznych sytuacji, a nawet kilka śmiesznych podtekstów seksualnych.

Sporo pocałunków jak na dramę.
Standardowo - od jednego i drugiego bohatera, buziak w czoło, a raczej.. w bliznę.
Oraz pierwsze całusy w usta.Zdecydowanie bardziej podobał mi się ten od dyrektora.
Jednak najpiękniejszym pocałunkiem w dramie był właśnie ten, który widzimy na powyższym screenie.
I jeden znienawidzony :)

Mogłabym dodawać jeszcze więcej ujęć i opisywać to, co podobało mi się najbardziej, ale to nie ma najmniejszego sensu, ponieważ musiałabym wkleić tu WSZYSTKO

+ Podsumowując - kocham i polecam tę dramę każdemu.


6 komentarzy:

  1. Dlaczego j jeszcze tego nie oglądałam??!!
    Musze się za to zabrać w najbliższym czasie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, jak zobaczyłam te obrazki, to znowu przypomniały mi się te zabawne sceny... Ta drama niesie ze sobą tyle wspomnień, hehe... Też lubiłam postać Dyrektora, bez niego nie byłoby tej dramy (do dziś się śmieję, jak sobie przypomnę m.in. tę scenę, jak nie mógł zasnąć i założył te skarpetki od Mary ). Pozdrawiam, cieszę się, że też Ci się podobała ta drama

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam takie pytanie ;)
    Bo włączyłam sobie filmik na http://sumiteam.sentinels.pl
    i tam lider Super Junior oznajmia, że się żeni :P
    Z laską, której nie zna he to naprawdę jest czy tylko tak wymyślone??
    Bo TY tam pewnie lepiej się orientujesz niż ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Leeteuk jest taki słodki i nieśmiały w tym programie, że aż się tego po Nim nie spodziewałam he he
    Program jest fajny mam nadzieję, że ekipa sumiteam zacznie za niedługo dodawać nowe odcinki ;)

    Hmm w celach rorywkowych to fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach to dobrze:)
    Szefuncio jest bardzo słodki jak tak się wstydzie :D Nie pomyślałabym bo on zawsze taki rozgadany itp.
    Już napisałam raz ale nie wiem czy się wyświetliło bo mi net szwankuję he

    OdpowiedzUsuń
  6. Fee ja buzi nie lubię na filmach. Fakt siedzenie w śmieciach jest dziwne haha :P Obejrzę sb jak się uspokoję i bd mieć neta za miesiąc ponad :P Ołł ale ogółem trochę te sceny wytrącają z równowagi - robią wrażenie ze drama jest super dziwna. Ogółem Mary źle według mnie wygląda jak ryczy - okropnie wręcz ale mniejsza bo przynajmniej realistycznie.

    OdpowiedzUsuń