poniedziałek, 27 sierpnia 2012

GD "One Of A Kind" PHOTOS + Gongchan (B1A4) L'Officiel Homme magazine

Nie mam ostatnio na nic czasu ;c i nie mogę przestać myśleć o tym, że zostało tylko kilka dni wakacji.. Nie wiem co mam ze sobą zrobić. Miałam dzisiaj pojeździć na rowerze, ale pogoda jest nie za ciekawa, więc chyba nie wyjdę na dwór.






Mam fazę i jem lody od trzech dni. Chyba chcę się rozchorować :o Obejrzałabym coś, ale za dużo ludzi kręci się obok mnie..




Czy tylko ja jestem ciekawa wyników rekrutacji do nowego sezonu "We Got Married"?
Key z SHINee powiedział, że chciałby być połączony z BoA, a Sungmin z Super Junior powiedział, że chciałby aby jego partnerką została Sunny z SNSD :) Ommm. Uwielbiam tę parę. SUNSUN COUPLE, jestem na tak! <3
Jednak.. słyszałam, że BoA także baaardzo pragnie wziąć udział w tym programie.
Hmm.

+ Zmieniłam tapetę w tle, bo tamte zdjęcia mi się znudziły.

4 komentarze:

  1. "We Got Married" własnie skończyłam ją oglądać!!
    Aj chcę kontynuację:D
    Super foty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie:
    http://zetnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń