środa, 8 sierpnia 2012

Hangeng "Best Listener" + EXO-M "Men's Health"

W tym MV jest coś uroczego. Tak mi się spodobało, że musiałam tutaj wstawić. JEDNAK jakoś wciąż nie mogę przekonać się do piosenek w chińskim języku :c






Lay ma lody pod pachą, ale najbardziej nie rozumiem Krisa z tą konewką :O
Nie wiem dlaczego dopiero teraz dodaję te zdjęcia.

Zajrzałam sobie dzisiaj na exopoland/wordpress i umarłam.
Tak, to Kai. Ten wyraz twarzy, taki sam. Właściwie to on się wgl nie zmienił :D

I czy Wam też miłość do tych zwierzątek po EXO znacznie wzrosła?



+ Przepraszam za tak beznadziejny wpis dzisiaj, ale śpieszę się i muszę już wyłączyć komputer. Wieczorem naskrobię tutaj coś większego :)

6 komentarzy:

  1. Geng mnie ostatnio zniszczył klipem "Clown Mask"... XD
    Lay i lody, Chen i jego busz na podbrzuszu (przyjrzyj się, uwielbiam to i mam bekę jak nikt xDD), no i Kris z konewką NAJLEPSI! xD Nie wiem co to miało przedstawiać, ale ok.
    Kajek bez jajek jako dziecko cudowny. <3
    + Lay mnie od zawsze bawił tym pokerfejsem, z tym, że ja i moi znajomi nazywaliśmy to raczej... NIEDOŁĘŻNOŚCIĄ. xD Lay ma downa, nie wie co się dzieje itp. xD Jestem okrutna, wiem, ale tak już mam. xD
    PS. CHEN DENSHEEN MASHEEN!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale oni ładni *q* Oj nie,nie mogę na nich paczeć,bo obślinię monitor! >.<

    Mam świetną wiadomość,bo u mnie nn (wreszcie xD):
    http://to-co-zakazane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka ciekawa, a temu kolesiowi dobrze w tych jasnych włosach :)
    Lody dla ochłody tak jak i konewka ha ha
    OCh Donghae też mnie tak pociągnąć może :*
    Do wieczora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, gif na kocu zabija :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawiązując do końcówki, to mnie się ten wpis podoba ;) Sorry, widocznie tło mi się nie wyświetliło do końca czy coś, bo mi się autentycznie wyświetlił niebieski ^^ Też uważam, że jednak ten wystrój jest najlepszy... czuje się tu tak jak w domu, he he... wchodzisz, a tu B1A4, SuJu, SHINee, itp. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń