czwartek, 16 sierpnia 2012

Jonghyun dla "Vogue Girl" + Konferencja prasowa B1A4




  Cześć.
Tak się składa, że nie zaopatrzyłam się w zdjęcia, więc będę Was zanudzać jakimiś starociami, bo nie mam ostatnio czasu na szperanie w necie. 




Wrzuciłam właśnie te zdjęcia, ponieważ chciałam zapytać czy ktoś z Was oglądał już jakiś odcinek Hello Baby z B1A4? Mam zapisane odcinki z angielskimi napisami, ale jeszcze ich nie widziałam. Domyślałam się, że polskich napisów raczej nie ma.. W sumie to angielskie też mogą być, ale wiadomo, że po polsku ogląda się całkiem inaczej :3




  Takie couple :3
Dzisiejszy dzień zleciał błyskawicznie, a właściwie nic takiego nie robiłam. Po południu pojechałam do brata, a później byłam dwie godziny w spa. W dużych miastach czas płynie o wiele szybciej :o Ale przynajmniej do tej pory dowiedziałam się, że już jest wypłata, zamówiłam strój, buty i kupiłam plecak. Mam nadzieję, że niedługo otrzymam paczkę, bo zżera mnie z ciekawości.

+ Zobaczyłam dzisiaj to video z sesji zdjęciowej Taemina z SHINee.
Hm, przyznam, że wygląda doroślej i zdecydowanie lepiej. Oczywiście od razu Kai przychodzi mi na myśl, ale skoro ludzie tak ich porównują to ja uważam, że Kai jest o wiele lepszą "wersją Taemina". Jednak nie wstawiałam tego by poruszyć ten temat.. oglądając video wstrząsnęło mną co innego, a mianowicie MAKIJAŻ. Chociaż określenie makijaż nie za bardzo tu pasuje. Dosłownie - tapeta aż przykro patrzeć. Dlaczego mu to zrobili? Wygląda tak, jakby zapomniał wyjść z solarium albo wsadził tam tylko twarz, zapominając o reszcie ciała. Ja na przykład przyzwyczaiłam się do mlecznej karnacji Taemina C: Aż jestem ciekawa zdjęć..





Dobranoc. 
+ Najlepsze zakończenie wpisu.

5 komentarzy:

  1. Taemin wygląda słodko hi
    Ach muszę podciągnąć się w angielskim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie są te gify. Hmm ja co prawda nigdzie nie widziałam w wersji z polskimi napisami, ale sama poważnie zastanawiam się nad tym, czy czasem nie podjąć się przetłumaczenia : 33

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kajek bez jajek w ogóle bardziej mnie urzeka od Taemina. XD Może dlatego, że nigdy jakoś za tym dzieciakiem nie przepadałam mimo tego, że lubię SHINee. No i Kajek bez jajek to creepy bóg of sex!

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, mam nadzieję, że mój Taoris Ci się spodoba. xD
    A co do avka.... ZJARANY CRACKYEOL ZAWSZE SPOKO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam połowę pierwszego odc. Hello Baby z B1A4. Zgadzam się z Tobą, że owszem - da się oglądać z ang. napisami, ale jednak po polsku to zawsze będzie po polsku ;) Uwielbiam cudowną twórczość naszych kochanych translatorów - zwłaszcza za jakieś typowo polskie powiedzonka/wulgaryzmy wtrącone w tłumaczenia,itp. (zwłaszcza w dramach). Chwała Wam i Waszej ciężkiej pracy!!! Właśnie oglądam ten filmik z Taeminem... Też uważam, że Azjaci pięknie wyglądają z jasną karnacją...

    OdpowiedzUsuń