środa, 22 sierpnia 2012

Leeteuk dla Harper's Bazaar

 Umarłam po raz trzeci.

Wstałam o 14 :x
Jem frytki i piję cappuccino.
Komar ugryzł mnie cztery razy!
Co jest dla mnie wielkim szokiem,  bo w tym roku żaden nie ugryzł mnie ani razu. Stwierdziłam, że moja krew po prostu im nie smakuje. A teraz.. jakaś zdesperowana i głodna glizda dźgnęła mnie aż cztery razy (prawa noga, prawa ręka, lewa ręka i lewy nadgarstek :O). Dlaczego to napisałam? Śmiejecie się?
Mam dzisiaj dziwny humor.
+ Katy Perry tweetuje o Gangnam Style. Wow.. PSY staje się coraz bardziej popularny. 

*__*

Czytając Wasze komentarze zauważyłam, że nie wszystkie osoby, które odwiedzają mojego bloga znają zespoły, o których tutaj piszę. Jest to całkowicie zrozumiałe, ponieważ nie obserwuję tylko tych, którzy pochodzą ze świata K-POP'u.


Jednak.. MAM PROŚBĘ.

Jeżeli nie znacie poszczególnego zespołu czy wykonawcy.. Jeżeli dodaję sesję zdjęciową jakiegoś Koreańczyka, który ma fajną klatę, a Wy widzicie go po razu pierwszy na oczy (wstyd! :D), a chcecie dowiedzieć się o nim więcej TO NAPISZCIE. Z miłą chęcią dodam wpis, w którym go przedstawię i sama dodam swoje zdanie na jego temat. Właśnie w tym celu prowadzę tego bloga.. by pokazać Wam K-POP i sprawić byście go pokochały.
Dziękuję.




7 komentarzy:

  1. Niestety nie wiem dlaczego się posty ni wyświetlają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ja go wolę fryzurze tej co ma na górze, a nie z tym nieszczęsnym przedziałkiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto żyć dla takich chwil ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, ja może i znam zespoły, słyszałam o nich, ale po prostu mogę nie wiedzieć, że jakiś facet to akurat członek danego zespołu, którego nie słucham ^^

    Wiesz,ja mam prośbę o post,który może nie być związany z k-popem, tylko ogólnie z Koreą. Pisałaś mi,że w Korei wiek liczy się inaczej, dodaje się1 rok. Chciałabym wiedzieć, dlaczego. Bo np. ma prawie16 lat. To tak naprawdę ma on tam 17. Czyli można go uznać za mojego rówieśnika,bo mam też 17 lat? Czy poza tym krajem uznaje się, że ma on 16 lat, tylko w Korei mu dodają? Bo nie wiem teraz, ja to mam traktowac z Żelkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczyłam TAKIE fotki Leeteuka... chyba dziś nie usnę ;) Wiadomo, ta pierwsza zaskoczyła najbardziej, ale ta druga najbardziej mi się podoba. A komary dopiero teraz gryzą - ja i moja siostra cierpimy na to samo, co ty, ale dziś włączyłyśmy specjalną lampkę, która odstrasza komary i zarazem genialnie pachnie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń