środa, 8 sierpnia 2012

My Day: My Bias List

SUPER JUNIOR
 
EUNHYUK *,*
 Czyli bias nad biasami, co można zauważyć po dłuższej obserwacji mojego bloga. Dokładna przyczyna uwielbienia tej małpy nadal pozostaje niewyjaśniona, bo prostu coś mnie uderzyło i nagle zaczęłam kochać te dziwne zjawisko <3 Nice weather.


MBLAQ

SEUNGHO *,*

Również nie wiem skąd to się wzięło.. Jak można mieć taki uśmiech?! Seungho jest pocieszny.

 B.A.P
 YOUNGJAE *,*
OK, jakiekolwiek komentarze pod tymi zdjęciami są zbędne, ponieważ nie potrafię wyjaśnić mojej miłości do wybranych członków tych wszystkich zespołów. Cóż.. Youngjae <3

B1A4
 JINYOUNG *,*
Jeden z moich ulubionych głosów eva. Mogłabym go słuchać na dobranoc. Tak, należę do osób, które twierdzą, że Jinyoung jest chłopakiem idealnym, a poza tym kocham te oczy, kocham te usta, kocham ten uśmiech, a najmocniej kocham jego burakowe włosy.


SHINee
KEY
SHINee był moim pierwszym k-popowym zespółem i szczerze przyznam, że zmieniałam biasów jak rękawiczki, ale Key został.


EXO
KAI
 Koreańczyk, który dosłownie rozwalił mnie od pojawienia się pierwszego teaseru EXO. Lubię tą dance machine. A jeżeli chodzi o wygląd to Kai wygrywa u mnie wszystkie rankingi. OMG.


BTS
JUNGKOOK
Ten dzieciak jest za dobry.

INFINITE
SUNGYEOL


DBSK/JYJ
JAEJOONG



BLOCK B
KYUNG



 CN BLUE
 JONGHYUN


A-JAX

HYEONGKON 


BIG BANG
 T.O.P


BTOB

MINHYUK


+

Jako że ta lista nie jest zbyt długa.. mogę jeszcze wspomnieć o dziewczynach, BUUUT.. wiadomo. Girlsband to nie Boysband. Yuri to nie Yaoi. Dobranoc.

GIRLS' GENERATION
 HYOYEON


F(X)
 SULLI


SISTAR
HYORIN


2NE1
 BOM


Teraz już żegnam się z Wami. Proszę piszcie spostrzeżenia i uwagi, co do mojej listy ORAZ z miłą chęcią poznam Waszych biasów :3


11 komentarzy:

  1. Hm... ja sama mam raczej mało biasów, bo jestem osobą, która tak naprawdę skupić się może na niewielu osobach na raz. xD W każdym razie moim biasem z EXO K jest Chanyeol, bo Happy Virus. <3 Z EXO M... Tu jest trouble, ale w ostatecznej walce między Kris'em, Tao, Xiu Min'em i Lay'em zostaje LEJ I JEGO NIEDOŁĘŻNOŚĆ. W SHINee zawsze uwielbiałam Jonghyun'a, ale nie jest jakimś moim super biasem. No... a co do Big Bang, to mamy wspólnego biasa. xD A B.A.P...? Mam problem pomiędzy Himchan'em i Yonggukiem... xD No i kobiecy bias forever AMBER, czyli facet z f(x). Kocham .

    OdpowiedzUsuń
  2. EXO-M jako On robi słodką minkę do tych uszek idealnie mu pasuję ;*
    JA napisze tak: Jeśli miałabym wybrać tylko jednego z tych wszystkich, którzy mi się podobają to bym nie mogła ha ha
    Naprawdę jest wiele tych przystojniaków, że nie wiem z którym bym się mogła umówić, a więc może dobrze, że ich nie znam :D ???
    Z drugiej strony kto powiedział, ze ktoś by z nich chciał by się ze mną umówić ha ha

    MArzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam T.O.P.a z Big Bang ^^ i Bom z 2NE1 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. czemuż to SHINee cię wkurza ?
    Ja tam osobiście ich uwielbiam i to jest moja piątka biasów ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wolałam stare SHINee. Mój zachwyt do tego zespołu już dawno minął :))

      Usuń
    2. No w sumie stare SHINee było świetne,ale cóż trzeba się pogodzić z ich dorastaniem ^^

      Usuń
    3. Oni nigdy nie dorosną :)

      Usuń
    4. Hah no tak wieczne dzieci

      Usuń
  5. Moja lista biasów wygląda tak:
    1. Całe SuJu, B1A4, Luhan, Lay, Kris, Tao, Lee Joon
    KONIEC xD
    ja niestety nie umiem wybrać kilku istotek, które kocham najbardziej :c

    Www.yaoi-by-risu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sądzę, że SHINee się trochę ostatnio spedaliło...
    A moja lista biasów... na prawdę BARDZO różni się od Twojej.

    OdpowiedzUsuń