niedziela, 12 sierpnia 2012

Nie ma tytułu!









Jestem dopiero teraz na necie, bo cała rodzina się zjechała i nie miałam dostępu do komputera XD Jadę jutro do siostry. Może obejrzę u niej jakąś dramę, bo będę rano sama i na pewno zacznę się nudzić.






+ Jakiś czas temu na oficjalnej japońskiej stronie B1A4 wygląd i profile uległy zmianie, co z jednej strony wydaje się dziwne, bo koreańska cały czas wygląda tak samo..
Stwierdzam, że Baro ma fajne gwiazdki :OO


 Znowu próbuję robić porządki w zdjęciach.
Nie wiem co pisać, nic ciekawego się nie dzieje -__-

Noo, w takim razie do jutra.

4 komentarze:

  1. Ten podpis "w takim razie do jutra" i ten gif pod spodem - rozwaliło mnie totalnie, he he ;) Zachęcam do przeczytania nowego posta u mnie, bo może spodoba Ci się zaproponowana przeze mnie drama. Pozdrawiam, trzymaj się cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Kyuhyun na pierwszym zdjęciu (*_*) Ahhh naprawdę mam na jego punkcie świra ;x ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego pobytu u siostry życzę;)

    OdpowiedzUsuń