poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Super Junior dla Star1 + "SPY" Music Video TEASER



















































Ta druga część z jedzeniem podoba mi się bardziej. Szczególnie makaronowe zdjęcia Sungmina i Leeteuka są genialne. Jednak podsumowując te wszystkie fotografie to moją uwagę najbardziej zwraca Yesung. W tej granatowej koszuli i z piłką wygląda świetnie!

Zaskoczył mnie ten teaser. Przyznam, że Super Junior wymachujący wszelkimi spluwami na prawo i lewo wyglądają bardzo pociągająco :) Ale jest coś czego nie mogę przeżyć.
Leeteuk.. WHY?



17 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o sesję, to uwielbiam na niej Leeteuk'a, ale tak samo jak ty nie potrafię znieść jego włosów z SPY.... TO TAK BOLI. xD Z takim przedziałkiem dobrze wygląda tylko Gunwoo z MYNAME, zostańmy przy tym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż... stylistom nie powiesz. xD
    Tak, słucham MYNAME. Uwielbiam! Szkoda, że nie są tak bardzo popularni, bo uwielbiam tych chłopaczków. <3
    A co do mojego snu, to czasem udaje mi się zapamiętać takie szczegóły. Ale najlepsze w tym całym śnie było to, że miał też identyczny głos. Taki realistyczny... *.* Rzadko mi się śni cokolwiek, ale ostatnio coraz więcej dziwnych rzeczy. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga Buffalo, też słucham MYNAME. Wiadomo, "Message" świetnie się słucha, ale te nowe piosenki są równie dobre. Podobają mi się także te po japońsku... (chwilami mam fazę i sobie nucę "Everybody, it's summer party,...", "łooo, jeee, oooo" . Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Key i Taemin...? MIĘDZY SOBĄ...?! xDDDD Mam cichą nadzieję, że nie. xD Dziwne sny najlepsze! Pamiętam jakby to było wczoraj, kiedy śniło mi się, że mnie Tao (tak, znowu tao...) przytulał na przystanku autobusowym. ;___; Czemu tylko on mi się śni...?

    OdpowiedzUsuń
  4. YAOI W POLSKIEJ TELEWIZJI IDĘ UMRZEĆ NIEEEEE.....
    Z tym, że właśnie przez te sny Tao stał się takim moim ulubieńcem. Wcześniej to był tylko... 2 lata ode mnie starszy gówniarz z kijem. xD
    OMG, Zelo... Ta wysoka szkapa. x.x

    OdpowiedzUsuń
  5. Uciekać przed Tao? POPŁAKAŁBY SIĘ. xD Uwielbiam go za to jaki jest wrażliwy. Taki kochany... T.T Już kilka razy się popłakał podczas wywiadów i występów, więc nie ma co się go mać. DZIECIAK. Heh. xD
    Ja się zawsze śmiałam z Zelo, że ma makaron na głowie. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach... zobaczywszy te zdjęcia moje serce zaczęło szybciej bić, a to ostatnie aaa :*
    Od dzisiaj kocham rower :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa ich nowego teledysku oby był jak najprędzej :)
    A nie wiem co jest z tym pazurem ha ha

    OdpowiedzUsuń
  8. 2NE1 o tak przypomniałaś mi, ze kiedyś na to wpadłam ale nie wiedziałam jak ten zespół się zwie. Tak trzeba przyznać, ze je się ogląda spoko ;)
    Ta te drugie można oglądać ale uważam ,ze co za dużo to nie zdrowo :D
    Zresztą one pewnie takie na co dzień słodkie nie są ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nie mam żadnych swoich zdjęć :P
    JA kto nic o Tobie?
    JA wiem, że uwielbiasz Koreańska muzykę oraz tych chłopców :D
    ACH NIE MOGĘ O NICH MYŚLEĆ BO POTEM SAMA SIĘ DO SIEBIE ŚMIEJĘ :)
    Ktoś z boku pomyśli- co za wariatka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm to czas najwyższy coś o sobie napisać; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia z sesji bardzo mi się podobają... i Leetuk w tym wdzianku, w te groszki, he he, choć bardziej podoba mi się kolejny strój. Jego fryzura - masakra, dlatego dołączam się do pytania "Why?". Pozdrawiam (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kyu~~~~~*_______*
    LEETAUK! Coś ty zrobił ze sobą? Ja się pytam!!??
    Shindong ma dziwną fryzurę ?.. Za mało na niego zwracam uwagi T.T

    OdpowiedzUsuń
  13. Kyu~~~~ <3
    LEETEUK Coś ty ze sobą zrobił, albo co oni ci zrobili? Ja się pytam??!!
    Shindong ma dziwną fryzurę? Za mało zwracam na niego uwagę T.T

    OdpowiedzUsuń
  14. Tao to panda, a pandy są słodnie! PAMIĘTAJ! xD
    Co do pana Muzie... ZNISZCZYŁ MNIE. XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Naklejki do nabycia w... BIEDRONCE. xD
    Ciul ze zmęczonymi oczami, widać, że jest na głodzie cracku. Ale te pryszcze... *.* Boże, nazwij mnie dziwną, ale po prostu kocham blizny po trądziku na twarzach. SERIO.
    Ja podchodzę na luzie do wyczynów SM. To w końcu też tylko ludzie. xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tam się podobało SPY ale najlepszy jest ten rok już siedem albumów to naprawdę można poczuć się jak w niebie szczególnie podobają mi się piosenki this is love,mamasita albo evanesce lub lets dance

    OdpowiedzUsuń