czwartek, 9 sierpnia 2012

Super Junior "SPY" M!Countdown + GD dla "Harper's Bazaar"

A gdzie teledysk? -__-
Nie podoba mi się ta sekwencja na początku piosenki.. jakoś nie pasuje tam.
Nie wiem, dziwne to wszystko :x
HaeMin <3





 Tej sesji również nie rozumiem. Nie mam ochoty na pisanie. Zaczęłam myśleć o szkole, o tym ile rzeczy muszę kupić i ile pieniędzy wydać.. Jeszcze nic się nie zaczęło, a już mam dosyć.





Chyba nie pójdę dzisiaj tak szybko spać. Może zacznę oglądać jakąś dramę. Którą polecacie?




+ Uwielbiam twittera Donghae.


Omm, wgl paczcie na EunHae *,*



3 komentarze:

  1. JA myślałam ,ze ta piosenka będzie bardziej zabójcza he he a ona taka śmieszna jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami w tej sesji to On wygląda jak dziewczyna-te ciuszki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwłaszcza na pierwszym zdjęciu wygląda jak dziewczyna. Czytałam, że podobno GD jest tak szczupły, że nosi właśnie damskie ubrania ;) Gdy jednak dłużej oglądam te zdjęcia, to bardziej mi się one podobają... ciekawe, czy były robione w jakimś pałacu. Patrząc na ornamenty, to stwierdzam, że to chyba roccoco. Pozdrawia ^^ (chiara288.blogspot.com)

      Usuń