wtorek, 14 sierpnia 2012

Super Junior "SPY" M/V

Oh, yes yes yes.
Napiszę tylko kilka słów na temat tego video.
To była tortury - czekanie na MV tak długo. Właściwie to nie wiem dlaczego teledysk nie pojawił się wcześniej, tylko tak jakby od razu zaczęła się promocja.
PIOSENKA: Wszystko byłoby świetnie gdyby nie ta sekwencja, którą na początku śpiewa Donghae i Eunhyuk (EUNHAE!), a później Leeteuk i Sungmin. Ona mi po prostu tam nie pasuje i całkiem zmienia klimat tego utworu. Mój ulubiony fragment to ten po kwestii Shindonga czyli to, co zaczęłam nucić już od teasera. Ogólnie druga połowa podoba mi się bardziej, co jest trochę irytujące, bo zazwyczaj piosenki Super Junior podobają mi się od początku do końca.
TELEDYSK: Nie jest tak efektowny (przynajmniej według mnie) jak "Sexy, Free & Single" i raczej nie mogłabym oglądać go w nieskończoność. Sam chłodny koncept mi się podoba. Po raz pierwszy oglądałam ten teledysk z powagą na twarzy, wcale nie śmiałam się do monitora, albo przynajmniej próbowałam, bo niektóre momenty to zniszczyły.
 1. Eunhyuk.. dlaczego się śmiejesz?
 2. Fryzura Leeteuka. Przepraszam, wciąż nie mogę przestać się z niej nabijać.
3. Ponownie Leeteuk. Nie wiem, ten fragment jest dziwny, lols.







 

 Członkowie wyglądają dobrze, ale po głowie cały czas biega mi jedno pytanie, gdy patrzę na maknae. Kyu jest najmłodszy, NAPRAWDĘ? Nie widzę (i nigdy nie widziałam) tego pod żadnym względem, a w tym teledysku to już szczególnie. Hm, ale z drugiej strony to dobrze. Przynajmniej w jednym zespole nie ma najmłodszego słodkiego dziecka, galaretki (nie pytać), uroczego robaczka itd. itp.

 Nienawidzę tego kapelusza.. to już wolałam okulary.
 
 Pisałam już, że taki Siwon bardzo mi się podoba? Z łatwością mogę go sobie wyobrazić w roli koreańskiego 007 ^^

 
 Nie wiem tylko co napisać o tej lasce w teledysku, haha. Nie mam pojęcia, z której strony, ale przypomina mi to o Supreme Team "Dang Dang Dang". Ok, pozostawię to bez komentarza.
Uwielbiam ten moment, w którym zsuwają z ramion marynarki "HUŁ". Poza tym nie zauważyłam żadnych ruchów w układzie tanecznym, które by mnie zaskoczyły.

Oglądając to kilka razy zaczęłam się zastanawiać nad tym, którzy członkowie Super Junior najlepiej wyglądają z bronią przy sobie. Mój dziwny mózg wylosował..
 KYUMIN!
Kyuhyun to jak wiadomo - zło, ale Sungmin? Ten aniołek z taką charyzmą pociąga za spust. Tak, to naprawdę mnie wzruszyło. 

 
 Podsumowując: "GO KICK IT IN THE BUTT" !

6 komentarzy:

  1. Widziałam już ten teledysk i tylko czekałam na to az go zaczniesz Ty tu komentować :D
    Fryzura szefuncia jest masakryczna ha ha
    Te ich ściąganie marynarek jest deski ale mogli by tych koszul pod spodem nie mieć ha ha
    Patrząc na Siwon'a stwierdziłam, ze 007 nie długo może się pojawić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli zaś chodzi o początek, który śpiewa Donghae to mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się początek podoba ^^ Ale włosy Leeteuka i Kyu?? Nieee... mój kochany bias wygląda tak jak bym chciała -___- Tak czy inaczej uwielbiam ich ubiór i moment w którym robią "huhh..":Q____ <3 Ogółem jest spoko :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wczoraj wieczorem oglądałam teledysk i tak myślałam, że już dziś rozłożysz go na czynniki pierwsze ;) Mi się podoba cała piosenka, choć fakt - na początku byłam w szoku, gdy usłyszałam tą radosną melodyjkę ^^ Czytałam, że podobno takie opóźnianie premiery tego MV to nie wina SME, ale tych, co "banują" i już im się teaser nie spodobał - że jest dużo broni i koloru czerwonego, więc się kojarzy z zabijaniem. O mały włos mogło to w ogóle zostać zabronione... na szczęście doszło do skutku ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już wiem dlaczego On tak się cieszy :D
    Bo śpiewa przed swoim starszym kolegą ;)

    OdpowiedzUsuń