czwartek, 30 sierpnia 2012

Ważna informacja + B.A.P "Crash" MV, PHOTOS + Jennie Kim

Właściwie to chciałam przekazać tylko informację dotyczącą bloga.
KOCHANI niestety nie będę pisała tutaj tak często jak w wakacje. Jeżeli czas i warunki na to pozwolą to będę starać się dodawać jakieś posty w weekendy. Jednak nie jestem jeszcze tego pewna. Będzie mi towarzyszył mój słaby internet w telefonie. Bardzo przywiązałam się do tego bloga i mimo zaistniałej sytuacji, nie chciałabym z niego rezygnować, więc proszę.. CZEKAJCIE NA MNIE <3


 Zapewne większość z Was przygotowuje się na powrót do szkoły. Sama przyznam, że nigdy nie lubiłam kupować tych wszystkich zeszytów, książek i duperelków, a w tym roku była to największa udręka. Chyba dlatego, że NIE CHCĘ, NIE CHCĘ, NIE CHCĘ iść do szkoły. Czasami zastanawiam się jak to możliwe, że mam dobre oceny, bo najbardziej na świecie nienawidzę się uczyć. Jednak wiem, że w liceum nie mogę się obijać i spróbuję dać z siebie wszystko. Tak wgl to będę miała rozszerzoną matmę, HAHA.. zginę.

Zaczęłam się pakować, bo jutro będę latać jak głupia i z pewnością czegoś zapomnę. Na zdjęciu widać może połowę tego, co muszę zabrać.. pomocy :c Głowa mnie od tego wszystkiego rozbolała. Chyba niepotrzebnie piłam kawę.

Mamy coś nowego od B.A.P. Teledysk jest o wiele inny od pozostałych, ale i tak mi się podoba. Piosenka również jest w porządku. Jednak i tak wolę ich w stylu na wojownika.


Yongguk
Himchan
Daehyun
Youngjae
Jongup
Zelo
Włosy Zelo są naprawdę dziwne.

Jak zauważyłam na blogach, wiele osób zainteresowało video, które niedawno zagościło na kanale YG Entertainment. Zaintrygowała mnie cenzura.
Ta szesnastoletnia dziewczyna nazywa się Jennie Kim. Jest trainee YG i prawdopodobnie członkinią nowego girsbandu, który przygotowuje wytwórnia. Ma również wystąpić w teledysku G-Dragona "That XX". Oczekujemy!

Już żegnam się z Wami.
Do zobaczenia ^_^

11 komentarzy:

  1. Będe na Ciebie czekać ;0
    Ucz się ucz bo ja sobie szkołę na mega opuściła h e mam nadzieję ,ze maturę jednak znam w tym roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee, nie podoba mi się głos tej dziewczyny. Jest taki... niedziewczęcy xD I ta cenzura.Nieee, to nie dla mnie.

    Aaaa,wiedziałam! Wiedziałam, że Zelo zrobi sobie choć po części zielone włosy! czułam to po prostu!

    Słodcy oni są na maksa. MV troche w nie ich stylu,ale to nic. Dalej ich uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani wyżej napisała, że nowa ma niedziewczęcy głos... Pokazałabym jej głos mojej szefowej z radia. 40 letni facet w skórze 19 letniej laski. XD KOCHAM. Co do Jennie - pewnie będzie ciekawie, ale jeśli chodzi o raperki, to moje serce jest forever dla Amber, CL i E-via. <3
    PS. Będę tęsknić. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać... rozumiem... ja natomiast we wrześniu mam zamiar częściej dodawać posty, bo będę miała więcej czasu (idę na studia od paź., a siostra do szkoły od wrześ., więc laptop rano będzie wolny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... już tęsknię. Zaglądam, a tu nic nowego... za bardzo się przyzwyczaiłam ;) Jak znajdziesz chwilę, to zapraszam do mnie na www.chiara288.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta dziewczyna wygląda całkiem inaczej niż typowe dziewczyny w koreańskim show biznesie. Jest śliczna ale taka odmienna :) Hmm Crash słyszałam ale wolę inne single :P ma przesłanie ale szybko się znudzi(przynajmniej mi). Ojj jesteś o 3 lata młodsza od mnie :) Hah ja teraz na studia idę :P Powodzenia w liceum. Szczerze powiem ze aż tak źle nie jest... Sama byłam i osoby, które miały świadectwo z paskiem(około 4/5 szkoły) potem miało takie same oceny jak ja ściągając( ja się uczę nie czułabym się fair ściągając). Jak sobie pościelesz tak się wyśpisz. Jak mam rozszerzona to współczuję sama byłam na mat-infie w liceum przez rok i noo mataa była okropna ale to ja nie mam mózgu to przez to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, u mnie wreszcie nn!
    to-co-zakazane.blogspot.com

    Czekam na szczere komentarze ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo witaj kochana:)
    Jak tam pierwszy tydzień szkoły hmm??
    U mnie w miarę ale nauczyciele już dają popalić he he

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tym bardziej się cieszę, że jesteś w weekend dostępna;)
    I czekam na nową notkę:)
    Bo TY zawsze masz jakieś super newsy hi

    OdpowiedzUsuń