niedziela, 16 września 2012

100% + SHINee + Spica + Secret + SNSD

Witam.
Przed wyjazdem, na prośbę MAGDALENY (przy okazji zapraszam na bloga: http://magicwordcherry.blogspot.com) dodaję tutaj jeszcze jeden wpis.

100% "We" (TEASER 1)
Teaser mi się spodobał, więc już nie mogę doczekać się teledysku. Ostatnio debiutuje coraz więcej świetnych zespołów.

SHINee "Dazzling Girl" (TEASER)
Nie! Oglądam.. 23 sekunda - rozpaczam. To nie jest ten typ muzyki, który lubię. Owszem, może znajdzie się jakaś piosenka w rytmie disco, która jest całkiem fajna, ale nie chcę słuchać takich lśniących. Dobrze, że to przynajmniej tylko japońska wersja.

 SPICA "I'll Be There" (TEASER) 
Lubię ten girlsband. Z tego co sobie przypominam to jeszcze tutaj o nim nie pisałam, ale mam zamiar to zrobić, jak tylko pojawi się teledysk. Zapowiada się ciekawie. W końcu piosenka w takim klimacie! A dziewczyny przez nazwę cały czas przypominają mi Spice Girls :)

SECRET "Poison" (MUSIC VIDEO)
Chyba jestem zawiedziona. Piosenka może nie jest taka zła, ale jestem negatywnie nastawiona co do teledysku. Między innymi w K-popie lubię to, że wszystko jest tak "ocenzurowane", a w szczególności dotyczy to kobiet. Więc gdy tutaj widzę te dekolty, stroje, wyzywające spojrzenia i sam taniec.. czuję lekkie zniesmaczenie. 

Girls' Generation "Oh!" (JAPANESE VERSION)

 Wolę koreańską wersję piosenki i teledysku. Pamiętam, że kiedyś nienawidziłam takich utworów SNSD... i wgl Hyoyeon wygląda ślicznie :3


+ Dawno nie wstawiałam zdjęć z jakiś sesji, ale jak już pisałam - jestem zacofana przez internat. Muszę się już żegnać. Nawet nie jestem pewna czy mogę napisać "do piątku", ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że zostanę na przyszły weekend :c
3majcie się

9 komentarzy:

  1. Och, dziękuję, dziękuję :)
    Moja niedziela jest teraz bardzo muzyczna i piękna :D
    PApatki:*
    Do następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zauważyć można w Korei robi się silna męska konkurencja ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak w K-popie zawsze było świetne to, że Ani chłopcy ani laski za duże nie pokazywali, a byli bardzo pociągający :D
    Szkoda by było gdyby to się zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tez się z tym zgadzam. Lubię k-pop też za to "ocenzurowywanie", ale coraz częściej robią odważniejsze teledyski ( a potem mój tata wchodzi do pokoju, oglądam w TV "Tarantallegra" Junsu. Zagaduję tatę, ale ten i tak stoi wpatrzony... Akurat w tym momencie, jak Junsu sobie tak tańczy z tą rozpiętym wdziankiem, a wokół wiją się te tancerki. O dziwo, nic nie skomentował, jakby nigdy nic skończyliśmy rozmowę i sobie poszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spica i 1000% - pierwsze słyszę o tych bandach. Ahhh od Secret Poison już mam na fonie fajnie się słucha - haha dobrze że ja rzadko oglądam teledyski bo bym miała porąbaną psychę ^^ . Też golizny nie lubię oglądać ^^ - ehh a może oni myślą że jak pokażą dużo to będą tak słynni ja Psy? Oh! -jap vers? Hmm posłucham ^^ Miłego w internacie Słonko :***

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana

    http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-moj-blog-otrzyma-az.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś wyróżniona ^^
    http://loralook.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz i cieszę się, że dzięki mnie miałaś okazję posłuchać tych piosenek. Kochana, nie masz za co przepraszać, Twoje komentarze i tak są zawsze wyczerpujące i bardzo lubię je czytać ;) Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń