piątek, 14 września 2012

BtoB "WOW" M/V + Orange Caramel "Lipstick" M/V

Cześć cześć. Przyjechałam dzisiaj po południu i obijałam się przez resztę dnia. Mam zamiar leniuchować również przez całą sobotę. Ogólnie to próbuję coś tutaj ogarnąć, ale słabo mi to wychodzi, ponieważ jestem już bardzo zmęczona. Wiecie.. wstawanie o 5:30 i te sprawy. W dodatku wciąż nie przyzwyczaiłam się do tego wszystkiego i cały czas jestem zestresowana. Jeszcze jakby tego było mało w samym środku tygodnia - spina nad spinami. Istny cyrk w pokoju. Myślałam, że w tym tygodniu będzie spokój, ale nieee.. skądże.
Coś mnie podkusiło, żeby to włączyć i spodobało mi się. I liiiike it, I liiiike it. Coś tam wcześniej próbowałam słuchać tego zespołu, ale bez skutku. Zaliczyłam go do gatunku "koreańskiego disco polo" i odstawiłam na bok. Aż tu dzisiaj słucham tego i jestem w szoku. Teledysk nie jest aż tak świetny, ta laska oczywiście mnie irytuje, ALE jest coś, co w tym mv podoba mi się na maksa, a mianowicie taniec! Om jak oni się ruszają. Wystarczy 2:05.
Skoro polubiłam piosenkę zespołu, którego wcześniej nie słuchałam to wypadałoby przedstawić jego członków :)

 EUNKWANG   (1:10)
22.11.1990
lider, główny wokalista

MINHYUK   (0:45)
29.11.1990
wokalista, raper, twarz grupy

 CHANGSUB   (0:52)
26.02.1991
wokalista

 HYUNSIK   (1:01)
07.03.1992
wokalista, tancerz

 PENIEL   (2:26)
09.03.1993
wokalista, tancerz

 ILHOON   (2:38)
04.10.1994
wokalista, raper

SUNGJAE   (0:35)
02.05.1995
maknae, wokalista, raper


Musicie to zobaczyć! Nie wiem dlaczego tak kocham tę piosenkę i teledysku. To tak dziwne, że aż śmieszne. Kojarzy mi się z "Papa Americano" i wgl nie ogarniam tego mv.. XD
W przypadku tego zespołu nie ma trudności z rozpoznawaniem członkiń, bo jak od razu widać - ta grupa to trio. Chociaż przyznam, że Nana i Lizzy w tym teledysku są uderzająco podobne i np. na zdjęciach.. dlaczego wyglądają tak samo?
 RAINA
07.07.1989
lider, główna wokalistka

NANA
14.09.1991
wokalistka

LIZZY
31.07.1992
maknae, wokalistka

 Ryeowook, Kyuhyun, Eunhyuk
 i zdjęcia ze słynnej wycieczki.

+ Dobranoc ^__^

8 komentarzy:

  1. Ach wszyscy chłopcy są cudowni ;) !!

    OdpowiedzUsuń
  2. BTOB?Nigdy nie słyszałam,ale piosenka jakoś mi niepodpasowała :/
    A piosenka Orange Caramel wpada w ucho ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. BtoB chłopcy naprawdę fajnie się ruszają, piosenka fajna ale ta laska faktycznie wkurzająca hi

    OdpowiedzUsuń
  4. przez te dziewczyny mam teraz pomarańczowo przed oczami hi hi fajne te ich żółte buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Straszne takie wstawanie wczesne :)
    Hyunsik i SUNGJAE (kurcze 2 lata młodszy od mnie XD) ładni, a PENIEL - prawie jak panel. Fakt Nana i Lizzy jak bliźniaczki *.* Haha - ładne focieeee $.$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah z klasą i laskami nie gadaj nawet jak się nie malują to w środku to plastyckee :/ A za komenty prosze - jak jest fajny blog to komentuję - lubię czytać cudze myśli jak daje ^^

      Usuń
  6. Jak dasz radę to przed wyjazdem daj jeszcze jakiegoś posta;D i trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zakochałam w tej piosence *.*

    OdpowiedzUsuń