niedziela, 23 września 2012

Kyuhyun (Super Junior) dla Nylon + Key Birthday

Najbardziej zszokowały mnie te czarne pazury, serio.
Nie cierpię, gdy chłopaki mają pomalowane paznokcie, ALE.. 
tym razem mogę przymknąć na to oko :)
Uwielbiam tę sesję!







Przed 16 muszę wyjechać, żeby zdążyć na pociąg. To wszystko zleciało w błyskawicznym tempie. Nie chcę już wracać :c
Idę zaraz do sklepu, by coś tam jeszcze kupić, więc dodaję ten wpis na szybko, bo nie jestem pewna czy włączę jeszcze komputer.

+ Przypominam o urodzinach. Dzisiejszym solenizantem jest Kim Kibum z SHINee, znany bardziej jako Key. W takim razie.. wszystkiego najlepszego dla klucza :)

Niestety najprawdopodobniej nie wrócę do domu na przyszły weekend.. będę musiała zostać. Mimo tego pamiętajcie o mnie. Postaram się napisać tutaj jak najszybciej.
Do zobaczenia ^_^

10 komentarzy:

  1. Kyu mnie zniszczył tą sesją. SERIO. XD A pomalowane paznokcie u faceta potrafię znieść tylko u Ren'a i GACKT'A Z CZASÓW MALICE MIZER. xD No i u j-rockersów, bo ich wygląd kocham. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, nie poznałabym go ;o Ale meeega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U lala. Kyuhyun... ^^ Cóż za rozwichrzone włoski... xD

    I♥SJ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kyuhyun wygląda fajnie, kurcze tak inaczej :D
    Podoba mi się hi hi
    Będę na Ciebie czekać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejj Key to piękna dziweczynka ^^. I ma śliczne włoski kolorowe. Wszystkiego naj dla solenizantów :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Kyuu~~~wyglądasz groźnie... i like it :P <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka szkoda, że nie mogłam przytulić kluczyka i osobiście złożyć mu życzeń. Buu... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie specjalnie przepadam za suju, ale ta sesja strasznie mi sie spodobala

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju czemu on jest tak zabójczo przystojny ?!
    UWIELBIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAA!
    Tak, przepraszam, że minęło aż 3 tygodnie od 4 rozdziału. No,mam nadzieję,że mi wybaczysz ;D
    Bynajmniej u mnie pojawił się wreszcie 5 rozdział,juhuuu!
    Pomińmy fakt, że nudny xD
    http://to-co-zakazane.blogspot.com/
    Mam nadzieję,że skomentujesz. Tak wgl to dziękuję za dotychczasowe opinie <3

    Pamiętamy o tobie! ;)

    OdpowiedzUsuń