czwartek, 20 września 2012

So Sweet Blog Award

Po otrzymaniu dwóch wyróżnień (jeszcze raz bardzo dziękuję!) postanowiłam, że również dodam tutaj ten wpis i wymienię moje ulubione blogi.

Na czym to wszystko polega? Osoba otagowana wyróżnia 5-15 blogów, które czyta najchętniej i najczęściej. W taki sposób wręcza im znaczek "So Sweet Blog Award"

Nominuję:

Serdecznie zapraszam. Naprawdę warto odwiedzić powyższe strony :)



+ Czy ktoś zastanawia się co robię tutaj w środku tygodnia i to jeszcze o takiej godzinie? Kuruję się. Wczoraj rano paskudnie się czułam i stwierdziłam, że wracam do domu. Boli mnie gardło i głowa, mam katar kaszel i gorączkę, więc do końca tygodnia powinnam leżeć w łóżku. W takim razie życzcie mi zdrowia, a ja już zabieram się za tworzenie nowego posta, bo nawet przez te trzy dni pływam w zaległościach. Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Aa, uprzedziłaś mnie. Właśnie miałam zrobić Ci niespodziankę i nominować Cię. Dziękuję bardzo, że także na Twojej liście znalazł się mój blog. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz... http://chiara288.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html trudno, byłaś szybsza, wybaczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;____; dziękuję. DZIĘKUJĘ. To dla mnie naprawdę miłe. ;___;
    <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co i dzięki :0
    Oczywiście cieszę się, że wróciłaś hi hi ;)
    Wiem trochę to egoistyczne ;D

    A w wolnym czasie jak możesz to wpadnij na pewnego bloga
    http://magicelfsjlove.blogspot.com/
    jest początkujący :D
    Czekam na nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  5. To byłą bodajże panorama ale nie jestem już tego pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry tvn.
      http://dziendobry.tvn.pl/video/szalenstwo-gangnam-style,107,newest,58200.html#0_2

      Usuń