piątek, 21 września 2012

TVXQ "Catch Me" fotos + mv TEASER + PSY "Gets Gangnam x New York Style" TEASER

Mamy kolejny comeback.
Dawno nie było nic od TVXQ.
Nie jestem ogromną fanką tego duetu, ale i tak czekam na nowy teledysk.



 Jeżeli chodzi o mnie to czuję się już trochę lepiej. Katar i kaszel nadal mnie męczą, ale przynajmniej nie mam już gorączki. Przez antybiotyki cały czas chce mi się spać. Zrobię sobie zaraz coś ciepłego do picia i włączę dramę.

Nie wiem co to ma być i naprawdę jestem ciekawa.
Właściwie to nadal ciężko mi uwierzyć w to, że PSY stał się tak popularny, a w szczególności, że "Gangnam Style" stał się tak popularny w Polsce. Chciałam napisać więcej na ten temat. Czy to całe szaleństwo u nas jest pozytywne czy raczej fani K-popu są zawiedzeni, ale jednak rezygnuję.. Niepotrzebnie widzę od razu wszystko w czarnych barwach. Włączyłam dzisiaj vivę i się przeraziłam. Od kiedy można obejrzeć na tej stacji te wszystkie głupie amerykańskie programy? A skoro piosenka PSY jest "niby" tak popularna w całej Polsce to dlaczego nie słyszałam jej jeszcze w żadnym radiu?

+ Co sądzicie o tej parodii? VODKA STYLE!


10 komentarzy:

  1. Ohh mi sie od ciebie ani jedno wideo nie wyświetlają. Ehh też mnie zastanawia ta sława Psy. Ale szał jest według mnie na pozytywnie - ludzie nawet poważni głupieją przy tej piosence i mnóstwo znajomych mówi że fajny bicior - pytają czy to ten język, którego się uczę (owszem XD) Jeden tylko stwierdził że głupi song i laski nie tańczą fajnie. Najwyraźniej coś jest na rzeczy. Ehiiooo biedaczkoo - kurcze żebyś wyzdrowiała bo twe notki czytać chcę. Ejj ja od TVXQ jak się rozpadli nic a nic nie słuchałam a uwielbiałam ten zespół - bywa bywa - moim zdaniem byli jednym z lepszych. Jestem ciekawa więc włączę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: zostałaś nominowana XD: http://youneverbeenlookinglikeme.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

      Usuń
    2. nie wiem czemu T.T mam po prostu puste, czarne miejsca tam gdzie mają być wideo ;/

      Usuń
  2. Ja dzisiaj niestety słyszałam x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś wyróżniona ^_____^:
    http://miyo-world.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś wyróżniona ^____^:
    http://miyo-world.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. TVXQ mają fajny efekt, gdy tymi rękami tak poruszają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ha tańczenie między półkami jest najlepsze:P
    Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że jest parodia PSY, choć spodziewałam się tego xD wg mnie ten song jest fajny i się nawet cieszę, że jest tak sławny. Szkoda tylko, że wybrano taki trochę kicz, a nie coś normalnego w stylu Big Bang.

    OdpowiedzUsuń