niedziela, 30 września 2012

TVXQ "Catch Me" MV + SHINee "Dazzling Girl" + Orange Caramel dla CeCi

Hejoszka. Wróciłam dzisiaj po południu. Dopiero dzisiaj, ponieważ rano miałam ślubowanie na ucznia klasy wojskowej i takie tam. Prawie umarłam ze stresu, ale to szczegół. Było strasznie zimno, więc w pewnym momencie nie mogłam ruszyć palcami. Na szczęście nikt nie zemdlał. Bolą mnie plecy. + Wkleiłabym tu jakieś zdjęcia, ale wstydzę się.. haha. Może kiedy indziej.

Piosenka nie przypadła mi do gustu aż tak bardzo. Są fajne fragmenty, jak np. od 4:36 do końca. Zaś jeżeli chodzi o choreografię to jest genialna. Prześwietny taniec i te elementy z łączenie rąk naprawdę mi się podobają.

Krótka wersja.
Niestety, ale piosenki i zarazem teledyski SHINee coś ostatnio przestają mi się podobać. Chociaż ta nie jest taka zła.. lubię ten refren, wpada w ucho. + Key nadal górą.

Szperając w necie trafiłam na cover piosenki Rihanny "Take A Bow" wykonany przez Kim Boa z girlsbandu SPICA i jakoś zakochałam się w tym nagraniu. Chyba nawet wolę go od oryginału.. a Wy co sądzicie?






 Na ślubowanie gospodarz naszej klasy ubzdurał sobie, że wszystkie dziewczyny mają mieć dobierańce na głowie. Tak mi się spodobały, że postanowiłam na długich włosach siostry sprawdzić czy też potrafię takiego zrobić. Za drugim razem wyszedł mi taki śliczny, że aż pękam z dumy, haaah.
Jestem tylko zła na to, że ta cała uroczystość odbyła się dzisiaj i przez to jestem w domu tylko na jedną noc. Jutro muszę już być w internacie :c
Po powrocie do domu poczekałam aż siostra z babcią pojadą i od razu położyłam się spać. Ale wstałam niedawno by coś zjeść i dodać tu posta. Będę zaraz coś oglądać.


Kochani, piszcie tutaj dla mnie ^___^

15 komentarzy:

  1. Przysłuchując się dłużej piosence TVXQ refren nawet wpadł mi w ucho chociaż teledysk i układ taneczny wypadły lepiej:) Jednakże widać, ze ta piosenka i Ci chłopcy są bardziej dojrzalsi w tym co robią:0

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o Shinee to zobaczywszy kawałek teledysku musiałam przestać go oglądać-nie przypadł i po co im ta spódnica??
    Refren jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cover jest niesamowity :)
    Jeśli chodzi o konkursy to musisz brać w nich zachłannie udział tak jak ja ;)
    Nie wstydź się tylko zdjęcia dawaj :D
    Pani szeregowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cover brzmi fantastycznie, równie genialnie jak oryginał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę wiedzieć ile razy już widziałam teledysk do catch me. Strasznie mi się to podoba ^_^
    I wszystko z Tobą okay, bo mi też ostatnio ich piosenki przestały się podobać x.x No ale może nas zaskoczą następnym razem XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna świetna sesyjka dla CeCi. :)

    Ja też muszę przyznać, że wolę k-pop w czystej wersji niż ten, który ostatnio tworzy SM Town... Wplatają mnóstwo "amerykańskiego pop-u", który i tak wygląda dużo lepiej w wykonaniu naszych Koreańczyków... :)

    Ta piosenka podoba mi się bardziej niż 'Sherlock'... ^_^ Fryzurka Taemina, rap Minho i początek śpiewany przez Jonghyuna... Mmmm Przyjemnie się słucha. ^^ (I ogląda. xD)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha ha ok :)
    To TY dostaniesz ode mnie coś po za konkursem :D
    Jeśli to co dostane Ci się spodoba pozwolę Ci nawet wybrać wśród tego co będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje to mają zajebiste!

    Zapraszam do mnie, zaczynam prowadzić bloga i zobacz czy Ci się spodoba :)
    effect-placebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poważnie:)
    Ale to w przyszłym tygodniu bo dostanę to jutro albo we wtorek,a więc Ciebie nie będzie.
    To jak przyjedziesz na weekend to Ci wyślę zdjęcia i sobie wybierzesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lllleeee czemu w wojskowej jesteś? Normalnie nie pasuje to do ciebie moim zdaniem i gryzie się z twoim życiem - ja bym się przeniosla. Mi koleżanka to dała posłuchać w marcu a potem do września kompa nie było ale nawet teraz jest faza na tą singę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. OO ciesze się:)
    Paczuszkę już mam ;)
    Mam kolczyki-nie wiem czy nosisz i bransoletki :P
    Ale co i jak to dam Ci jeszcze znać bo na konkurs muszę je dać, a co zostanie to dla mnie hi
    Czekam na wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach to masz dobrą tą koleżankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sama :D

    ja Ci mogę wysłać bransoletkę pierwszą oraz tą zieloną z motylkami i jak chcesz to te kolczyki 9 nie wiem czy nosisz) jeszcze mam inne ale to mogę Ci wysłać na maila bo tamte będą na konkurs, a więc je jeszcze nie pokazywałam ;D

    OdpowiedzUsuń