niedziela, 14 października 2012

B1A4 dla Hat's On + Donghae and Zelo Birthday




















Chyba już kiedyś pisałam, jak bardzo uwielbiam te czapki, plecaki, bluzy i T-shirty od "Hat's On".
+ Przyznam, że ostatnio nie mam czasu na dodawanie postów nawet w weekendy, a ten zleciał chyba jeszcze szybciej niż poprzedni. Muszę jeszcze wydrukować kilka dokumentów, przepisać nowy plan i chciałabym obejrzeć przynajmniej jeden odcinek dramy. Mam nadzieję, że pojadę późniejszym autobusem, ale muszę uważać na pumę (LOLS). W środę chyba basen.. :x

Donghae i Zelo obchodzą jutro urodziny, więc o nich również postanowiłam wspomnieć.
Tak ogólnie to w tym momencie słucham "Twins" Super Junior i myślę nad tym, jak bardzo prawie wszyscy się zmienili.. piszę prawie, bo mam wrażenie, że Donghae wciąż jest taki sam :)
 Oprócz tego cieszę się widząc całe B.A.P ponownie w blondzie i Zelo w kręconych włosach. 

Jest EunHae, jest impreza.
Do piątku!

6 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak. Urodzinki Donghae. *.* a o Henrym też nie można zapomnieć. ;P

    Mi też podobają się te stroje Hat's On. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni gif najlepszy :D ha ha

    Sesje zdjęciowe rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to faktycznie jesteśmy w podobnej sytuacji. A z tymi biegami to mnie pocieszyłaś, bo ja nienawidzę w-f'u. ;P
    A Donghae i tak jest mój. ;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej, pamiętam o urodzinach Zelo! Kurde, szkoda,że nie mogę dac mu żadnego prezentu D:
    I taak, te czapki i plecaki są mega!

    No i słyszałam,że B.A.P wrócili do blond włosów i cieszę się z tego, bo Daehyun wygląda wtedy tak słoooooodko! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. EunHae <3
    B1A4 zawsze wyglądają tak pozytywnie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, jak pisałaś o tych ubraniach od B1A4. To dzięki nim znalazłam Twojego bloga i bardzo się cieszę z tego powodu ;) Wszystkiego naj dla jubilatów. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń