sobota, 20 października 2012

B.A.P Comeback Teaser PHOTOS + Block B "Nillili Mambo" M/V

Zelo
Jongup
Youngjae
Daehyun
Himchan
Yongguk
W takim razie B.A.P znowu wracają? Bardzo szybko przyznam szczerze... Ale to nie zmienia faktu, że jednak bardzo się cieszę. B.A.P nigdy nie za dużo :)

Tak właśnie wygląda okładka albumu, który będzie zawierał tylko trzy utwory.
Singiel ukaże się 23 października.

Od wczoraj wielbię tę piosenkę i teledysk.
Są świetni!
 Od lewej: Jaehyo (lead vocalist, visual), Kyung (lead rapper, compsoer), U-Kwon (lead dancer, vocalist), Zico (leader, main rapper, composer), B-Bom (main dancer, vocalist), Taeil (main vocalist), P.O (maknae, rapper)

Idę spać. Dobranoc z_z

8 komentarzy:

  1. B.A.P. hi 3 piosenki hmm no aż tak duzo to się nie napracowali ale zawsze coś:D

    BLOCK B świetny zespół-oryginalny :)

    AAA złap mnie też tak za rękę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak, są świetni. xD
    Patelnia. .<333

    OdpowiedzUsuń
  3. To zależy od osoby :D
    Mój brat np śmieje się ze mnie, że słucham K-POP, czy teraz z Nu;est ale jak leci gangam to jeee impreza na całego!! TO to mnie wkurza...,,,
    I ludzie, którzy z Ciebie potrafią się nabijać ale jak lecą PSy to oooo tanu, tanu i jestem w raju
    no cóż zrobić....

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany ja tak czekałam na ten comeback,a teraz nie mogę przestać tego słuchać haha ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Block B plasuje się u mnie na podium - tak, należy do moich ulubionych zespołów. Po tej piosence i w ogóle wspaniałym comebacku, jaki nam zgotowali, warto było czekać te bite osiem miesięcy, aż im się zachce ruszyć cztery litery. (;
    Co do B.A.P - trochę tej pikanterii stracili w nowym teledysku "Stop it". Nie wiem czy już miałaś przyjemność obejrzeć... Wydaje mi się, że poszli w typowo "szajnowe" klimaty, ale narzekać nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  6. B.A.P i ich nowy teledysk - sama słodycz. Oczywiście przyzwyczaiłam się do teledysków typu "Warrior" czy "Power", ale ta ich lżejsza wersja też przypadła mi do gustu. Co do Block B - jedyne co mi się podoba, to te jasne soczewki Zico (wiem, niektórzy właśnie za to uwielbiają to MV), ale melodia jak najbardziej wciąga. Co do mojego bloga - owszem, długo nie pisałam, ale odwiedzam go codziennie. Po prostu mam coś takiego, że przy jednym poście mogę siedzieć nawet ze 2 godziny, a wiadomo - na co dzień nie mam za bardzo na to czasu. Niemniej jednak już planuję kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń