sobota, 27 października 2012

B.A.P "Stop It" M/V + MAXSTEP Younique Unit M/V TEASER

Na wstępie przepraszam, że nie wyrabiam się z tym wszystkim, ale jak wiecie.. niestety nie mam czasu. Jednak jestem od wczoraj w domu i do dyspozycji tydzień wolnego, więc może więcej postów się tutaj pojawi :)

Nie ukrywam, że jestem trochę rozczarowana. Na razie zapomnę o teledysku. Po prostu sama piosenka (po raz pierwszy w wykonaniu B.A.P) mi się jakoś nie podoba i wcale nie przez to, że jest delikatniejsza. "Crash" w porównaniu do "Power" czy "Warrior" też jest spokojną piosenką, ale uwielbiam ją. "Stop It" nie podbiła mojego serca.
Zaś jeżeli chodzi o samo MV... Całkiem miło patrzyło się jak Yongguk robi z siebie idiotę. Myślałam, że jakaś kiełbasa z tej kanapki przykleiła mu się do tyłka.. a on jednak stał się lucyferem (nuci "Lucifer" SHINee, tratatatata). Ahaa.. to był ogon.
Jestem dzisiaj trochę rozkojarzona. Może przez to, że wstałam o 15, nie wiem. Wracając do teledysku - przeżyłam szok widząc Zelo bez żadnego materiału czy maski zakrywającej brodę.. a nie. Te ubranie żaby posiada coś takiego.. klops. I tak najbardziej lubię Youngjae.
Dobra, nie nadaję się teraz do komentowania teledysków. Ten mi się nie podoba i tyle.. przejdźmy dalej.

Nowa grupa.
Kai (EXO-K), Luhan (EXO-M), Hyoyeon (Girls' Generation), Taemin (SHINee), Henry (Super Junior-M) i Eunhyuk (Super Junior).
Która tym razem ma promować samochody Hyundai (?)
Teledysk ma się pojawić 31 października.
Nie mogę już się tego doczekać. Chociaż przyznam.. przesłuchałam całą piosenkę i nie wywarła na mnie nie wiadomo jak wielkiego wrażenia, ale poczekamy.. zobaczymy.
 Zebranie najlepszych tancerzy SM w jednym klipie na pewno przyniesie niesamowite efekty. W dodatku Kai, Luhan, Hyoyeon i Eunhyuk są moimi biasami, więc TAK, niezmiernie się cieszę.
Hyohyuk uradował mnie najbardziej. 
The best couple.

6 komentarzy:

  1. Miło się na nich patrzy, ale piosenka jest delikatna i nie ma tego pałera do którego chłopcy nas przyzwyczaili :D
    Ojej, co też SM znowu wymyśla! Ciekawe, co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. MAXSTEPÓW IM SIĘ ZACHCIAŁO A COMEBACK EXO CZEKA.... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słuchałam B.A.P więc nie oceniam, ale co do 2 grupy Maxstep to szczena mi opadła jak ich wszystkich razem zobaczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie kolejna świetna reklama. xD
    Od jakiegoś czasu jestem zafascynowana koreańskimi reklamami. ;D I to się chyba nie zmieni. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. A nowa grupa, w której jest Tae, Henry i Ynio... jednocześnie? Umieram z ciekawości. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hyohyuk wygląda fajnie :D piosenka B.A.P. fajna ale teledysk hmm nie do końca :D

    OdpowiedzUsuń