piątek, 5 października 2012

Eunhyuk (Super Junior) dla Singles Magazine + Spao




Jakoś ostatnio nie mam o czym pisać, więc wstawiam zaległe fotosy z sesji zdjęciowych. Mam wrażenie, że w świecie K-popu jest troszkę ciszej niż zazwyczaj. Wciąż króluje tylko Gangnam Style :)


 Wróciłam dzisiaj po południu i od razu korepetycje z matmy. Przez trzy godziny nad nią siedziałam, a jeszcze i tak muszę zrobić zadania na jutro. Nie wiem jak się wyrobię z tym wszystkim. Mam już coraz więcej sprawdzianów i prac domowych, a w dodatku jeszcze muszę zrobić projekt o Korei i K-popie, bo moja wychowawczyni z internatu tak sobie wymyśliła, gdy powiedziałam jej czym się interesuję. Taa, ciekawe jak sobie poradzę.
+ Jak sądzicie.. których piosenek powinnam "użyć" w tej prezentacji? 




Jeżeli pogoda jutro dopisze to prawdopodobnie udam się na spotkanie klasowe. Jestem tego ciekawa.

Chyba idę spać X___X

5 komentarzy:

  1. On jest taki piękny *.*
    Też robiłam projekt o Korei rok temu ^_^ *wychowawca którego nienawidzę bezczelnie dowiedział się o moim hobby... no ale dostałam przynajmniej za to ładną ocenę :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaah!! Eunhyuk Oppa so Handsome ~! XD allow me to take the picture please ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. he he SUPER JUNIOR :*
    AAA przeczytała kilka :D
    NIe od początku bo Ty pewnie za długo trwało ale te ostanie przeczytałam hi
    oczywiście tylko na tym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się co do gangnam style, osobiście już tym rzygam -_-.
    Ja to Ci zazdroszczę tej prezentacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenki do prezentacji? U hu hu. Oczywiście coś Super Juniorków (SPY albo Mr. Simple) i koniecznie jakaś piosenka GD ;P Polecam ukazać ich troszkę kontrastowo. xD

    A Ynio? Świetne foootki. :D

    Mogę zapytać do której chodzisz klasy? ;P

    OdpowiedzUsuń