środa, 3 października 2012

Hyuk

 Cześć wszystkim.
Postanowiłam, że skoro już jestem na necie to mogłabym napisać tutaj przynajmniej kilka słów. Niestety nie dodam żadnych zdjęć, teledysków itp, ponieważ nie korzystam z mojego komputera, a w dodatku trochę mnie tyłek boli od siedzenia na korytarzu, więc zaraz będę się zwijać. Nie mogę się już doczekać piątku. Wydaje mi się, że będzie całkiem ciekawy. Najprawdopodobniej będę na kolejnym spotkaniu klasowym i załatwię sprawę, która męczy mnie już od dłuższego czasu.
+ Dzisiaj nie miałam lekcji. Przedpołudnie spędziłam w Kołobrzegu, a jak wróciłam to chwilę się zdrzemnęłam, bo przyznam, że spacerowanie w desantach po plaży jest cholernie męczące.

Zimno już mi się robi, więc wracam do pokoju. Może się z czegoś pouczę.
Widzimy się w piątek!

7 komentarzy:

  1. A ucz się, ucz. xD
    Wolę glany od desantów, ale chodzenie w takich butkach po plaży jest faktycznie męczące. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm wolisz wkrętki:P??
    Ja za to zazwyczaj nie noszę bo wolę długie to jak coś znajdę to mogę dać CI coś od siebie-oczywiście jeśli chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to coś tam się wynajdzie ;)
    Wyśle Ci to w przyszytym tygodniu ok ;P??

    OdpowiedzUsuń
  4. AA adres możesz już mi na pocztę wysłać;D
    lady1307@interia.pl

    a masz ochotę na ten plasterek na nosek :D??
    Tymi próbkami BB też mogę się podzielić hi

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam i życzę Tobie (i sobie) szczęśliwego dotrwanie do piątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. he, he, owszem studiuję wzornictwo, jak będzie coś godnego uwagi, to mogę coś opublikować. Na moich studiach uczymy się też o prawach autorskich i jak chronić swoją własność intelektualną ;)

    OdpowiedzUsuń