niedziela, 28 października 2012

Super Junior - The 7th Fan Party Game


Nudzi mi się, więc ściągam sobie gify.
Oto ten, który mnie dzisiaj zniszczył:
W dodatku przypadkowo kliknęłam na pewnego fotobloga i znalazłam tam podany link do tego video, w którym głównym bohaterem jest właśnie T.O.P
To fakesub z polskimi napisami.
Naprawdę polecam, brzuch mnie bolał od śmiania się.
Jeżeli napisy zlewają się z tymi angielskim to wystarczy po prostu je przesunąć.
+ Zwróćcie uwagę na śmiech GD *,*
Osobiście.. mój ulubiony fragment w filmiku:
"Uśmiechnął się i powiedział: 'Spodnie w dół albo żadnego wersu w następnej piosence'. Zanim dokończył byłem już nagi! I tak dostałem refren."


I dopiero dzisiaj obejrzałam nagranie z Super Junior, w którym możemy tak jakby zobaczyć powtórkę tej słynnej gry z kartami sprzed pięciu lat(?).. 
tylko teraz używają czegoś innego.
Ale co niektórzy podobnie się ustawili.
Kyuhyun + Ryeowook i Leeteuk + Kangin
Jednak nikt tego nie ukrywa.. fanki są zawiedzione, że EunHae nie stoi obok siebie. Do prawdy.. wtedy przekazywali sobie karty, ale tylko przez chwilę, bo zresztą później Eunhyuk i tak uciekł. Dobra.. tylko o EunHae bym pisała.. jaaa.. co ten k-pop robi z ludźmi. Powinnam się leczyć. Jeszcze niedługo może zacznę yaoi pisać..

Idę spać.

4 komentarze:

  1. O, gif z TOP'em jak najbardziej na czasie (śnieg ;)Uwielbiam ten filmik, jak on je ten śnieg razem z Taeyang'iem. O taak, też czasem się dziwię, co k-pop ze mną zrobił - chociażby śmieję się jak dziecko, gdy usłyszę słowo kurczak, ziemniak, Cheetos, itp. Postaram się obejrzeć te wszystkie filmiki, nie ważne, że mam o wiele ważniejsze rzeczy na głowie ^^ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam te filmiki, he he ;) Uśmiałam się na wszystkich, ale pierwszy to wymiata szczególnie. A wiesz może, o czym tak naprawdę rozmawiali w tym programie z TOP'em ? Szukałam tłumaczeń po angielsku, ale jakoś nic nie znalazłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. buziaczki super junior są najlepsze ;*
    OO chłopcy z BIG BANG-niegrzeczni ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. a po co się leczyć to jest takie ekscytujące ;D

    OdpowiedzUsuń