środa, 31 października 2012

Younique Unit "Maxstep" M/V + Hyuna "Ice Cream" M/V

W końcu doczekaliśmy się teledysku!
Hyoyeon, Eunhyuk, Henry, Kai, Luhan i Taemin w jednym klipie!
Wszyscy wyglądają świetnie, piosenka mi się podoba.. chociaż sama muzyka w refrenie męczy uszy, mam wrażenie że jest za głośna (?) Ten odgłos samochodu.. no ale chyba właśnie o to w tym chodzi? :)
Po obejrzeniu tego MV zaczęłam żałować, że tak rzadko mamy okazję oglądać Henry'ego, bo naprawdę spisał się na medal i nie sądziłam, że tak idealnie dopasuje się do reszty grupy. Jestem pod wrażeniem. Szkoda, że Hyoyeon widzimy dopiero w końcówce, ale jednocześnie cieszę się, że nareszcie mogę oglądać ją "indywidualnie", bo naprawdę na to zasługuje i nie bez powodu jest moją ulubioną członkinią Girls' Generation. Szczerze przyznam, że jestem także zachwycona Taeminem. Jest tutaj całkiem inny niż w tych wszystkich teledyskach SHINee i taki podoba mi się o wiele bardziej.
Kai i Luhan, jak już wspominałam we wcześniejszych postach są moimi ulubieńcami z EXO. Niezmiernie się ucieszyłam, że to właśnie oni będą członkami nowej grupy SM i ogólnie to Kai zabił mnie tym zwierzęcym odgłosem 0:29.
To teraz Eunhyuk.. Hm.. Nie umiem poskładać słów.. Kocham tego człowieka!

Dopiero teraz zebrałam się, by napisać coś o tym teledysku. Nie lubię Hyuny. Akurat "Gangnam Style" wolałam słychać w jej wersji, bo wydawała mi się bardziej urozmaicona.. tylko to, że teledysk jest gorszy. Jak pierwszy raz obejrzałam "Ice Cream" to zrobiło mi się niedobrze i wcale nie od nadmiaru słodkości. Po prostu nie lubię jak dziewczyny wyginają się w taki sposób przed kamerą. Między innymi dlatego nie oglądam Vivy, ani żadnych innych zachodnich klipów. Dosłownie mnie to obrzydza. Dlatego tak bardzo lubię k-popowe teledyski.. bo są zupełnie inne i nie opierają się tylko na pokazywaniu ciała. Jednak te video na chwilę zniszczyło moją opinię, a wszystko przez taką Hyunę, której najwidoczniej za mało skandali. JEDNAK to nie zmienia faktu, że bardzo lubię tę piosenkę i słucham jej cały czas. Tylko najzwyczajniej nie patrzę na jej twarz, która przyznam jest śliczna.. i tyle.

+ Jessica - Hyundai i 30


6 komentarzy:

  1. Pierwsza piosenka jest rewelacyjna a układ taneczny rewelacyjny!!
    Zazdroszczę tej dziewczynie tylu przystojniaków w około ;D
    HYUNA hmm.. chyb a bardziej zarabia ciałem.... a szkoda ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale hmm.. teraz/ w tych czasach to tak już jest.
    Dlatego polubiłam K-POp bo nie jest aż tak "złe" ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mam fazy na Maxstep, oglądałam 2 razy i sama piosenka mnie nie przekonuje, ale sam skład grupy jest rewelacyjny ;) Za to Ice cream nucę sobie prawie bez przerwy... Wiem co masz na myśli - też polubiłam k-pop za tą, powiedzmy, cenzurę w klipach, a tu ewidentnie Hyuna podkreśla swoje wdzięki jak tylko się da... Mimo wszystko mi się podoba. A, polecam piosenkę, w której śpiewa z chłopakiem z BTOB "Unripe apple" - osobiście uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń