piątek, 23 listopada 2012

Aktualności

Witajcie!
Na wstępie pragnę przeprosić za dość długą nieobecność. Była ona spowodowana oczywiście brakiem czasu i chęci. Wynikała również ze zmęczenia szkołą, zmienienia trybu życia, a nawet odzwyczajenia się od komputera. Jednak nie pozwolę sobie zostawić tego bloga. Przychodzę tutaj z postem podsumowującym coś, co mnie ostatnio zainteresowało :)

A-JAX "2MYX" M/V
Skłamię pisząc, że nie cieszyłam się jak głupia na kolejny klip A-Jax. Niby jest w porządku. Niezła piosenka, teledysk też okej, członkowie dobrze wyglądają, ale.. brakuje mi w tym mocy.
+ MAKING

B1A4 "Tried To Walk" M/V
Jak dotąd ze wszystkich songów B1A4 tę lubię najmniej. Samo MV mi się podoba i tak wgl to Jinyoung mi się podoba XD Ale zdecydowanie wolę te weselsze piosenki B1A4. Tak bardzo pozytywne, że humor poprawia się automatycznie. 

SPICA "Lonely" M/V
Lubię tę piosenkę i jak już wcześniej wspominałam - zespół również. Teledysk mi się podoba, chociaż ten "taniec" jest raczej nieudany. Boa ma w tym MV dziwny wyraz twarzy.


Super Junior-K.R.Y "Promise You" (Jap.) TEASER
Taaaaaak. Chociaż rzadko słucham KRY to i tak się cieszę. Nazywam tę podgrupę "prostą muzyką koreańską". Posłuchać, by uspokoić myśli. 

Leeteuk dla GEEK


 Czy Wy też tęsknicie za Leeteukiem? Chociaż z drugiej strony to ja wciąż nie przyjęłam tego, że go nie ma, do wiadomości. Chciałabym poświęcać więcej czasu Super Junior. Przyjrzeć się temu wszystkiemu dokładniej, zauważyć jakąś zmianę.

Wracając do B1A4 to Jinyoung obchodził w niedzielę urodziny. Yhym, powyższe zdjęcie właśnie z tej imprezy. Spóźnione 100 lat! :)

I mam fazę na "Boom Boom" Super Junior. Wcześniej jakoś specjalnie nie słuchałam, a teraz po prostu nie mogę się uwolnić od tej piosenki. + Najseksowniejszy live ever.


^^

2 komentarze:

  1. ach tylko u Ciebie takie nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka nawet niech nie myśli o porzuceniu blogowania :D

    OdpowiedzUsuń