niedziela, 30 grudnia 2012

SM. The Performance SPECTRUM + SNSD "I Got A Boy" dance + drama TEASER

Kolejny prezent dla nas.
 Występ na żywo, w którym mogliśmy zobaczyć niektórych członków z zespołów SM.
1. Taemin i Minho (SHINee).
Oczywiście widok Taemina nas nie dziwi. W końcu to jeden z najlepszych tancerzy i jego wykonanie wraz z tą ćwiekową kurtką (?) było bardzo dobre. Ogólnie uważam, że ten koncept pasuje do niego i szczerze pisząc nie lubię oglądać go w SHINee.. mam wrażenie, że jest ponad ten zespół. Jednak nie zmienia to faktu, że wciąż mam przed sobą obraz głupkowatego maknae w Hello Baby :)
Jedno pytanie. Co tam robi Minho?
2. Kai (EXO-K) i Lay (EXO-M).
Genialne. Pewnie, że Kai bardziej zwraca swoją uwagę, ale to przez prowokację. Serio. Boję się o przyszłość EXO. Według mnie Kai.. będzie królem.
Pozwolę sobie porównać do Younique Unit. Lay jest o wiele lepszym materiałem od Luhana, więc trochę dziwi mnie to, że nie ma go w tej podgrupie. Luhan jest moim biasem, ale to Lay jest najlepszym tancerzem w EXO-M i po prostu duet Lay + Kai jest niesamowity. Tak, trzymam się tego również przez ten teaser EXO:
Powspominajmy te wkurzające teaserowe czasy <3 EXOticsy czekajcie na kolejną zapowiedź EXO - prawdopodobnie już 15 stycznia, zwiastującą ich wyczekiwany comeback.
3. Eunhyuk i Donghae (Super Junior).
Lee HyukJae.. jako, że ultimate bias forever, najlepszość z najlepszości - tańczy z jakąś pałką, co jest dziwne, trochę uniemożliwia mu ruchy i ogólnie za krótkie :D Tyle podsumowania. Tych włosów to nawet nie skomentuję.
Donghae. Bardziej podoba mi się ta partia gdzie śpiewa, niż to, co robi z tą szmatką.. Ale ogólnie jestem zadowolona, bo EunHae. + Podoba mi się ten naklejony tatuaż, HAHA <3
4. U-Know (TVXQ).
Yunho Time! Sunbae dla wszystkich zgromadzonych. Najstarszy, najbardziej doświadczony, ogólnie czapki z głów. Podoba mi się ta solówka. Doskonały wybór, nie mogło go tam zabraknąć.

Naprawdę świetny występ. Odwalili kawał dobrej roboty. Skład grupy jest idealny, chociaż z chęcią zamieniłabym Minho na Hyoyeon, ale ją mamy w Younique Unit, więc jest okej ^^

"Spectrum" AUDIO

+

Girls' Generation "I Got A Boy" DANCE TEASER

Girls' Generation "I Got A Boy" DRAMA TEASER
Co robi Hyoyeon? 
+ To wszystko jest bardzo, bardzo słodkie.
Oczekujemy. 01.01.2013

Super Junior-K.R.Y. "Promise You" (JAP. SHORT VER.)
Chyba moja ulubiona piosenka KRY, mimo tego, że nie śpiewają po koreańsku.

Mały spam.
 MISJA: "Oczyszczanie komputera" oczywiście nie została jeszcze zakończona, ale skoro mam chwilę wolnego czasu to postanowiłam się za to zabrać, bo jest niesamowity bałagan we wszystkich folderach. Życzcie mi powodzenia!

Kochani, co powiecie na kolejną dramę, program, teledysk, zespół?
Mam masę roboty.
  Do zobaczenia *_____*

10 komentarzy:

  1. Ich taniec już dzisiaj widziałam z rana na FB hi hi Podoba mi się ;)
    "Promise You" przyjemna nutka ale wolę ostrzejsze ;D
    SPAM- love it ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. już jest wszystko ok :D
    do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. SM mnie zabiło, jasne? Ja umarłam, jasne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to sama zadałam sobie to pytanie: Co tam do cholery robi Minho?! Ani solówki nie maił ani nic...nie wiem. Kai i Lay. Cud miód orzeszki ja tam po prostu zmarłam. Kai to mój bias w EXO-K wiec widząc go z eyelinerem(na stówę źle napisałam xD) i to spojrzenie porosto do kamery. Śmierć! Co do Hyukjae to nie wiem czy wiesz ale on w tedy miał tą kontzję kolana i jakoś ta laska bardzo się wpasowała w ten moment.;) Jak na kogoś kogog po próbie zabrano do szpitala bo nie mógł znieść bólu jego taniec był perfekcyjny i kocham go w tych niebieskich włosach bo są takie ELF'owe!xD U-Know był świetny i to solo było boskie. Też dla mnie partia w której śpiewał Donghae była lepsza niż to co on tam z tą chustką robił no ale...to Donghae xD Sama piosenka jest boska przez cały dzień jej słucham teraz też xD Ogólnie to uwazam że ta piosenka i nawet choreografia jest miliar razy lepsza od MAXSTEP...Przyznam się że jak pierwszy raz zobaczyłam ten wstęp to się poryczałam (loool jaki głupek xD) Po prostu to było tak idealnie perfekcyjnie piękne że się wzruszyłam! xD Ahh...no to powodzenia w sprzątaniu i czekam na kolejna notkę xD Hwaiting!
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Laska bardzo się wpasowała w moment" BOSKIE XD + biedny Hyukkie :<

      Usuń
  5. chyba jestem jedyną osobą, która nie lubi Tae mimo, iż jego występ był całkowicie dopracowany i perfekcyjny, oprócz tego, że wiele ruchów zapożyczył sobie z poprzednich utworów. a Minho? to mój bias po wsze czasy, więc nie narzekam na jego obecność ;3 może niezbyt tam pasował, ale już lepszy on niż ktokolwiek inny. co do Kaia i Laya --> NIE lubię Jongina za to, że chce się tak strasznie pokazać, ale cóż zrobić. tańczy, przepraszam za wyrażenie, zajebiście. Lay to moje małe słoneczko w SM'ie, więc widząc go na scenie szczerzyłam ryja do ekranu jak głupia c: ale poza tym to robił tam bardziej jako tło, nad czym strasznie ubolewam, bo ruszać to on się potrafi naprawdę nieźle :/ ich wspólny występ już w teaserach mnie zwalał z nóg, a na ten piszczałam z zachwytu ~~ Donghae... moja cudowna ryba >D mógł wywalić tą ścierkę już wcześniej >,< w części tanecznej za wiele nie pokazał, wyglądał raczej jakby się gimnastykował :< co do Eunhyuka to podziwiam go za to co zrobił i serio, wydaje mi się, że jest lepszy od Tae jeśli chodzi o taniec... A U-Know? nic tylko wielbić, wyznawać, bić pokłony i stawiać ołtarzyki <3 ogólnie piosenka podobała mi się dopiero od momentu, kiedy zaczęli śpiewać, a do MAXSTEP nie chcę jej porównywać, bo mi jeszcze zbrzydnie. żałuję, że nie ma tu żadnych przedstawicielek płci pięknej, ale kto wie, może za chwilę wypuszczą damską wersję tego występu?
    pozdrawiam ~~

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, naprawde wow *-* Ten występ był cudowny! Omo, tak bardzo zazdroszczę im wszystkim tego talentu tanecznego ^^ Podziwiam Eunhyuka za to, że mimo kontuzji tak perfekcyjnie tańczył *-* Nawet bym nie zauważyła, że coś mu było gdybym nie wiedziała O.o Minho to ja tam przez jakąś sekunde widziałam, więc nie wiem jaki on tam brał udział własciwie xD A co do nowej piosenki K.R.Y to wprost ją uwielbiam *-* Kocham głos Kyu i każda piosenka, którą śpiewa jest dla mnie piękna <3 A spam wyborny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam MAXSTEP i SPECTRUM!

    Również wymieniłabym Luhana na Lay'a mimo, że uwielbiam Lulu.

    Minho również bym wymieniła na kogoś(mimo, że nic do niego nie mam), hmm... Może na dziewczynę. Kogoś, kto też zrobiłby solówkę. xD

    Hyoyeon - gdzie by nie zatańczyła, to świetnie wypada ^^

    Yunho, solówka świetna - najlepsza. Normalnie król ;]

    Tae'ś - wspaniały, przyciąga wzroczek, chociaż stać Cię na więcej i nad tym ubolewam.

    Eunhyunk, tak... On zasługuje na wielką nagrodę za taniec z kontuzją. Świetnie mu poszło.

    Donghae - Ciebie również stać na więcej! Lubię Twój śpiew.

    Szkoda, że cały występ nie trwał dłużej, bo jestem nienasycona.

    Kai i Lay - świetnie razem wypadli, chociaż widać z kogo SM chce zrobić gwiazdę, więc trochę szkoda Lay'a, ponieważ nie ma jak się wykazać.
    Kai również przyciąga wzrok, tak jak Tae'ś.

    http://szalenstwa-naszej-wyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz <3
      + Niestety, ale nie mam uprawnień do wyświetlenia tego bloga, HAHAHA.

      Usuń
  8. Kocham oglądać jak tańczą. Wolę to, niż patrzeć jak śpiewają... Hahahh. 'ELFowe włosy'? To świetne określenie. xDD
    Taemin-wiadomo. ;P
    Donghae- ależ jak wyrzucili go w górę, to normalnie padłam. Hahahh. *my bias* (jednak faktycznie stać go na więcej...) ten motyw z chusteczką? Tylko różyczki mi brakowało. *.*

    Dziękuję za udostępnianie takich rzeczy, na yt mijałam to wiele razy, ale jakoś jeszcze tego nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń