niedziela, 23 grudnia 2012

SNSD comeback PHOTO TEASER + "Dancing Queen" M/V

Hyoyeon
Jessica
Seohyun
Sooyoung
Sunny
Taeyeon
Tiffany
Yoona
Yuri
Witam!
Jak pewnie większość zauważyła, jest spore zamieszanie z powrotem Girls' Generation. Mnie ich comeback oczywiście bardzo cieszy, bo lubię ten zespół. W dodatku teaserowe zdjęcia są cudowne (tak, Hyoyeon!), koncept mi się podoba, a jeszcze bardziej video, które pojawiło się przedwczoraj na kanale SM:
"Dancing Queen" to dla mnie taka przypominajka "Gee". Zaś sama piosenka jest przeróbką "Mercy" - Duffy, którą osobiście uwielbiam. Nie będę rozmyślała, która wersja podoba mi się bardziej, bo pod teledyskiem Duffy jest już pełno takich komentarzy..
Na końcu teledysku "Dancing Queen" widzimy teaser "I GOT A BOY". Dziewczyny wyglądają zupełnie inaczej i o wiele bardziej zjawiskowo. M/V ukaże się 01 stycznia 2013 roku.

+ Nie mogę się powstrzymać i nie napisać, że chyba większość fanów raczej myślała o comeback'u EXO, aleee.. najwidoczniej musimy jeszcze czekać. FIGHTING!












Jak przygotowania do świąt?
Nie mam za dużo czasu, ale postanowiłam coś tutaj dodać, bo pomimo mojego przyjazdu - na blogu wciąż cicho. Akurat u mnie w te święta będzie o wiele spokojniej, więc z nudów może będę pojawiała się tu częściej. UWAGA! Jestem na dobrej drodze do skończenia oglądania kolejnej dramy. Jak uwinę się z tymi epizodami jeszcze w tym roku to będzie cud!




4 komentarze:

  1. Rzeczywiście fajna piosenka, dziewczyny wyglądają zjawiskowo ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, może to i jest fajne, ale cover to jednak cover, więc czekam na nową piosenkę - ciekawie się zapowiada ;) Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam oryginał tej piosenki, a przeróbka przyzwoita, bałam się, że im nie wyjdzie, ale na szczęście się myliłam ;)
    czekam na I GOT A BOY, bo zapowiada się całkiem ciekawie :3
    a co do comeback'u EXO, to już nie mogę się doczekać >D
    i mam nadzieję, że odbędzie się w najbliższej przyszłości ~~
    pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już się przyzwyczaiłam do tego, że EXO będą mieli comeback nigdy. xD
    W każdym razie podobno niektórzy członkowie EXO mają się pojawić w "I GOT A BOY", więc czekamyyyy! <3

    OdpowiedzUsuń