sobota, 15 grudnia 2012

SUPER JUNIOR "Explorers Of The Human Body"

11.11.2007 - 03.02.2008
Co to za program?
Celem serialu były odpowiedzi na ciekawe pytania dotyczące ludzkiego ciała. Członkowie Super Junior ukazywali odpowiedź, wykonując eksperymenty z własnym ciałem. Oprócz zawartości komediowej warto obejrzeć choćby ze względu na tą edukacyjną i widowiskową. Pierwsze i obecnie jedyne show, które obejmowało wszystkich członków SJ promujących wtedy piosenkę "Don't Don"! & Ogromny plus za wspaniałego MC - Shin Dong Yup'a.
+ Gościnnie pojawia się zespół DBSK.

1. Każdy epizod ma jakiś inny temat. Badają brzuch, smak, śmiech, refleks itp. Nie wiem, który odcinek jest moim ulubionym. Jednak chyba najfajniejszym doświadczeniem było oglądanie SuJu gdy pożerali te wszystkie ostre pyszności :) Też chcę spróbować!

2. Co mnie najbardziej zainteresowało?
Zawsze chciałam sprawdzić czy te metody na dłuższe skoki, wygrywanie siłowania na rękę czy podnoszenia ciężarów działają.

3. Najcudowniejszy moment.
To ten w ósmym odcinku, dotyczącym łez. Ze względu na program, do wykonania doświadczenia było zapotrzebowanie na łzy najwrażliwszych (czyt. Ryeowook i Eunhyuk), więc pozostali członkowie Super Junior za pomocą ukrytej kamery postanowili wcisnąć im kit o rzekomym rozpadzie zespołu. Ich reakcje były bezcenne. Chyba żadna wierna fanka nie mogła powstrzymać swoich łez..
 

4. Skoro już mowa o fangirls..
 Mimo tego, że program nie ocieka EunHae, jest bardzo dużo innych interesujących scen.
 Oczywiście wszystkie reakcje i uczucia ELFów po obejrzeniu tego epizodu są jasne, zaś co myślą o tym członkowie? Byłam przekonana, że nic.. aż do obejrzenia tego krótkiego wideo, w którym Ryeowook mówi o uczuciach towarzyszących mu po oddaniu tlenu Eunhyuk'owi:

5. Gwiazda tego show?
Gdy zaczęłam to oglądać miałam już biasa, ale wciąż dokładnie nie "poznałam" wszystkich członków SJ. Ten program sprawił, że bardzo polubiłam Kangin'a. W "Full House" również często się pojawiał, ale przyznam bez bicia, że mnie wtedy irytował i jakoś specjalnie za nim nie przepadałam. Po EHB, w którym ściągał portki pozostałym członkom zespołu - wszystko się zmieniło. Kangin znalazł się w czołówce mojej listy i było mi strasznie przykro, bo wtedy nie występował już z zespołem.
Jednak jak wszyscy wiedzą Kangin w kwietniu tego roku wrócił z wojska i jest już razem z nami. Możemy ponownie go oglądać.
Tak jako oczekiwaliśmy Kangin'a.. teraz oczekujemy Heechul'a i Leeteuk'a, ale to już inna bajka.
Chociaż nie mogłabym zapomnieć o kimś jeszcze.
Yesung. 
Ten program został stworzony dla Ciebie.. dla odkrycia i do pokazania Twoich umiejętności..
  a w szcególności tanecznych *ściana*

6. Momenty

Podsumowując, bardzo zachęcam do obejrzenia tego programu. Gdy ja po raz pierwszy oglądałam EHB niestety nie miałam dostępu do polskich napisów i musiałam się zadowolić angielskimi, ale teraz..


WSZYSTKIE ODCINKI MOŻECIE OBEJRZEĆ PO POLSKU, WŁAŚNIE TUTAJ:
http://www.sumiteam.sentinels.pl/articles.php?article_id=48
Jeżeli to nie sprawi Wam problemu to prosiłabym o założenie konta, komentowanie i ocenianie. To wspiera autorki i motywuje do dalszej pracy :)


+ Dodawałam już wpis z "Liebster Blog", ale jako że zostałam ponownie nominowana, chciałabym udzielić odpowiedzi na pytania Clarie Dane (http://clarieslife.blogspot.com)

1. Czym się interesujesz w życiu?
Głównie Azją i K-POPem.

2. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Pandy są całkiem znośne :>

3. Umiesz gotować.
Niestety nie.

4. Ulubiona książka/film?
Rachel Ward "Numery".

5. Dlaczego założyłaś bloga?
Nudziło mi się, miałam wtedy za dużo wolnego czasu.. i muszę się dzielić K-POPem.

6. Czy interesujesz się polityką?
Um.. nie.

7. Czy chciałabyś kiedyś wyjechać z kraju? Jeśli tak to gdzie?
Oczywiście, że chciałabym wyjechać, ale chyba tylko aby pozwiedzać.. w szczególności kraje azjatyckie (Korea, Japonia, Chiny). O wyjechaniu na stałe nie myślałam.

8. Lubisz chodzić do kina? Jeśli tak, to jak często?
Lubię, ale nie chodzę zbyt często.

9. Czego najbardziej Ci aktualnie brakuje, co posiadałaś wcześniej?
Przyjaźni z dzieciństwa, beztroskiego życia.

10. Jest coś czego chciałabyś najbardziej na świecie?
Tak.. ale to tajemnica :)

11. Jak zazwyczaj obchodzisz swoje urodziny?
Nie obchodzę.

Dziękuję za otagowanie <3


4 komentarze:

  1. ha ha ten program bardzo miło i wesoło wspominam :0
    Zresztą wiele ciekawych rzeczy można się w nim dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś z tymi pytaniami :D

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odpowiedzi ^^
    a program chętnie obejrzę, tak jak wszystkie inne, w których występowało SuJu :3

    OdpowiedzUsuń