sobota, 8 grudnia 2012

SUPER JUNIOR "Full House"

27.05.2006 - 26.08.2006
Co to za program?
Dwie międzynarodowe studentki mieszkają z członkami Super Junior przez miesiąc, a wszystko kręci się wokół nauki języka angielskiego. Odcinki były nagrywane niespełna rok po debiucie Super Junior, więc tak właściwie możemy zobaczyć początki zespołu. W trakcie tego show promują piosenkę "U". Mimo tego, że zespół jest wtedy w trzynastoosobowym składzie i możemy zobaczyć każdego członka, to w programie biernie udział bierze tylko Heechul, Siwon, Donghae, Eunhyuk, Kangin, Kibum i Hangeng.

1. Był to pierwszy program z Super Junior, który obejrzałam. Dzięki niemu lepiej poznałam członków zespołu, chyba nawet uczyłam się ich wtedy rozróżniać(?) Oglądając same teledyski czy słuchając piosenek nie wiemy nic, ale po programie wszystko jest już jasne.

2. Warto zwrócić uwagę na to, że jeżeli ktoś dopiero teraz postanowił polubić Super Junior to przez ten program ma okazję poznać byłego członka zespołu - Hangeng'a
 oraz Kibuma, który od 2009 roku nie występuje z zespołem.
Przyznam, że gdybym obejrzała wszystkie odcinki po raz kolejny to znowu obraziłabym się na wszystkich za to, że skład zespołu nadal nie jest taki sam, bo ja osobiście pokochałam tę dwójkę.

3. Gwiazda tego reality show? Oczywiście Pan Heechul.
Uwielbiam tego człowieka i jego engrish. Chyba nikt nie rozśmiesza mnie tak, jak Heechul, a szczególnie w tym programie. Oczywiście przypominam, że jest on teraz w wojsku i wszystkie ELFy tęsknią za Kopciuszkiem. Niepowtarzalny.

4. Zabawne sceny.
Czyli Titanic, wszystkie gry, rozmówki po angielsku, odwiedziny w wiosce, konflikt Heechul+Anya.. ogólnie caaały program jest bardzo zabawny. Naprawdę można się uśmiać

WSZYSTKIE ODCINKI MOŻECIE OBEJRZEĆ PO POLSKU, WŁAŚNIE TUTAJ:
http://www.sumiteam.sentinels.pl/articles.php?article_id=12

Jeżeli to nie sprawi Wam problemu to prosiłabym o założenie konta, komentowanie i ocenianie. To wspiera autorki i motywuje do dalszej pracy :)

+ Tak, wiem.. znowu nie mam mocy i nic nie dodaję. 
Skoro od czasu do czasu pojawiają się tutaj recenzje jakiś dram to postanowiłam wspomnieć też o programach i zachęcić Was do oglądania. Publikowanie takich postów idzie mi szybciej, więc może wrócę do systematycznego dodawania wpisów.





Do zobaczenia za tydzień ^__^

6 komentarzy:

  1. ha ha oglądałam ten program!
    Kocham ich wygłupy:*
    Och no szkoda ale..
    ale tak to już bywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do Liebster Award za dobrze wykonaną pracę! :3
    szczegóły na moim blogu http://clarieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń