poniedziałek, 31 grudnia 2012

Super Junior-M "Break Down" TEASER + SNSD "I Got A Boy" HIGHLIGHT MEDLEY

Super Junior-M "Break Down" M/V TEASER
Nie spodziewałam się. Nie lubię piosenek po chińsku.. już wolę japońskie. Chciałabym napisać wyczerpujący komentarz, co do tego teaseru, ale tylko jedna rzecz nie daje mi spokoju... Włosy Donghae. Błagam.. serio? On pofarbował włosy? Chyba już tak się przyzwyczaiłam do tych ciemnych, że nie mogę tego przeżyć, nawet tylko w tym teledysku.
+ Eunhyuk!

Girls' Generation "I Got A Boy" HIGHLIGHT MEDLEY
Woooa, album zapowiada się bardzo dobrze.

Youngjae z B.A.P & Sunhwa z Secret
To jest zbyt słodkie <3



Skoro już dodaję dzisiaj wpis to chciałabym życzyć Wam hucznego Sylwestra i wszystkiego najlepszego w 2013 roku. Macie jakieś ciekawe plany na dzisiaj? ^^


7 komentarzy:

  1. \teaser jest super już nie mogę się doczekać całości :D
    Szczęśliwego nowego roku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mNie ten język nawet nie przeszkadza ha ha ale te włosy D... są okropne ;D
    hmm takie żółte... chyba coś nie wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta parka taka słodka, że aż mdła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy teledysk SuJu M *-* Już się nie mogę doczekać <3 Tylko... co oni zrobili im WSZYSTKIM z włosami, ja się pytam?! Chyba najnormalniejszą fryzurkę ma Sungmin... ale te szaro-błekitno-niekreślone włosy Eunhyuka mnie trooszke przerażają xD I czy to tylko ja czy Kyuhyunnie ma jakieś bordowawe włosy? :D
    Co do piosenek SNSD to ogólnie podoba mi się ten ich nowy album i wydaje mi się, że bardzo fajne są te piosenki, szczególnie Dancing queen *-* Okropnie mi się podoba *-*
    Tobie również życzę Szczęsliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy k-popową domówkę z siostrą, ale dopiero się rozkręcamy. Szkoda, że pozostało tylko trochę wolnego ;( Pozdrawiam, wszystkiego naj w 2013 ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy Donghae...Jezu...jak oni mogli?! ;( Ja nie mogę się doczekać aż wyjdzie pełna wersja :3 A ta piosnka Youngjae...jakoś mi nie przypadła. Ja nie przepadam za nim ani za jego głosem może to dlatego xD Szczęśliwego Nowego Roku!
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam w 2013 ;)
    I oby nasze postawienia doszły do skutku :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń