wtorek, 1 stycznia 2013

Girls' Generation "I Got A Boy" M/V

Po raz pierwszy jestem tak bardzo zachwycona nowym mv SNSD. Coś wydaje mi się, że to moja ulubiona piosenka i ulubiony teledysk tego zespołu. 
Dziewczyny wyglądają niesamowicie.. aż cholernie im zazdroszczę. Uwielbiam takie kolorowe klipy, a w tym przypadku same fryzury, buty, ubrania i dodatki robią świetne wrażenie. 
Wolę gdy tańczą na takiej "ulicy", niż w tych wszystkich dziwnie oświetlonych pokojach. Jeżeli chodzi o piosenkę to rzeczywiście wydaje się trochę "pogmatwana", sprawia wrażenie połączenia kilku innych, ale odbieram to zdecydowanie w pozytywny sposób. Jednak to nie zmienia faktu, że utwór i tak jest za długi. "Ayo GG" Sooyoung mnie rozwaliło, zresztą tak samo jak "Let me introduce myself. Here comes trouble" Tiffany. Wyjątkowo bardzo lubię tę dwójkę w tym teledysku.
Moment z tymi marchewkowymi perukami jest dziwny, zaś te wszystkie ujęcia pokazujące każdą członkinię z chłopakiem.. przesłodkie.
Ubóstwiam choreografię. Również po raz pierwszy tak bardzo podoba mi się ich taniec, a szczególnie partia w 2:05 oraz te wszystkie ruchy w refrenie.
Ponad 2 miliony wyświetleń w 13 godzin? Jest bardzo dobrze. Teraz szczerze będę chwalić Girls' Generation. Ayo GG!


Fani otrzymali dużo miłości od swoich idoli, którzy przede wszystkim życzą szczęśliwego nowego roku.

EunHae nawet pofatygowało się i obejrzało pierwszy wschód słońca w 2013.

Nie napisałam w poprzednim wpisie, a później nie miałam już zamiaru go edytować, więc napiszę teraz bo u nas pierwszy dzień stycznia jeszcze się nie skończył.
Sungmin oppa świętował swoje 27 (28) urodziny.
Podziękował fanom za pamięć i zjadł grillowaną wołowinę.. zgadza się?
Wszystkiego najlepszego *.*

Jesteście ciekawi jak pożegnali stary rok w Korei? Sama nie widziałam jeszcze wszystkich występów, ale było ich naprawdę mnóstwo. Jutro postaram się zamieścić tutaj jakieś wideo.

6 komentarzy:

  1. kurde ale ta piosenka jest dziwna i fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że po Dancing Queen nie będzie nic lepszego, a tu takie zdziwinie O.O Widziałam teaser i podobał mi się od poczatku, prawda, ale nie oczekiwałam czegoś tak dobrego! Naprawdę, dziewczyny przerosły wszystkie moje oczekiwania. Co do piosenki, to serio jest troche zbyt długa, ale nadal okropnie ją lubię. Najmniej podoba mi się ten moment z perukami, a najbardziej chyba refren <3
    I najlepsze życzenia dla Sungminniego <3 Niech już zawsze będzie taki wspaniały jak teraz, zdrowy i szczęśliwy <3
    Ps. Czekam na filmiki ze świętowania Nowego Roku w Korei ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! EunHae jest przesłodkie! :3 Ja już świętowałam urodzinki Sungmina xD Też chciałabym obejrzeć te występy na razie widziałam tylko jakieś skrawki, czy ujęcia już pod sam koniec. Wiec czekam na notkę :D
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz mnie będzie męczyć to "Omo" z początku XD Rzeczywiście fajna piosenka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. oo już czekam na wideo :D
    Fajnie chłopcom e tych białych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh. EunHae.. ♥
    Tak, tak. Tym razem i ja polubiłam GG. :D

    OdpowiedzUsuń