wtorek, 29 stycznia 2013

Infinite-H "Without You" M/V + BoA "Disturbance" M/V

INFINITE-H "Without You" M/V
Mamy już kolejny teledysk od tej podgrupy. Powtórzę się, że bardzo spodobał mi się pomysł na stworzenie tego duetu, a "Special Girl" wciąż jest na mojej liście odtwarzania, jednak słuchając "Without You" mam małe deja vu. Te dwa utwory brzmią bardzo podobnie z tym, że pierwszy, moim skromnym zdaniem, ma w sobie więcej uroku, teledysk jest efektowniejszy i członkowie wyglądają lepiej. OK?


BoA "Disturbance" M/V
Pozostaję przy stwierdzeniu, że BoA jest królową K-POPu. Uwielbiam jej kojący głos, ale mimo tego bardziej podobają mi się jej starsze piosenki. Nie twierdzę, że te nowsze są złe, tylko po prostu.. mniej chwytliwe? Nie da się tego uniknąć, że zapewne sporo fanów obejrzało ten teledysk tylko ze względu na Taemina. Tak samo jak klikanie na m/v FIX "Please Don't Say", bo Eunhyuk czy obejrzenie klipu TRAX "Blind", bo Kyuhyun i Victoria. Może i ten pierwszy przypadek nie jest tak wyraźny, jak dwa pozostałe, ale mam wrażenie, że to taka próba rozgłosu lub zwrócenia uwagi na drugą osobę. Te osobowości wcale nie przeszkadzają mi w tych teledyskach, a wręcz przeciwnie.. tylko zastanawiam się czy to zawsze przynosi pożądany efekt.
Jednak wróćmy do Taemina, a może najpierw zapytajmy kto to jest? To jest Taemin? Naprawdę? Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę w to uwierzyć. To te dziecko?!
  Teamin, który w tym teledysku upodabnia się do chłopaka wokalistki, która w rzeczywistości jest od niego o siedem lat starsza (DAFUQ? Nie tym razem tego nie skomentuję.. pedonoona).
 
A jednak! I w dodatku wyglądają razem tak świetnie <zazdrosna>
+ Pogodziłyście się ze zmianą Taemina? Nie pozwólmy temu maknae dorosnąć!
Przeglądając tumblr'a natknęłam się przy okazji na te zdjęcie:
 Po nagraniach z W!Live ponownie stwierdzam, że to cudowne zagubione rodzeństwo lub jak ktoś woli.. pairing wszech czasów!
Nie pamiętam już, który raz to tutaj wstawiam, ale po prostu uwielbiam tę gadkę o ustach, suchary Taemina i HunHan'owskie momenty!


SUPER JUNIOR-K.R.Y.
Yesung
Ryeowook
Kyuhyun
"Promise You" FULL M/V


 + twitter, weibo, facebook

+ Następny wpis o magazynie "Asia On Wave"


7 komentarzy:

  1. o jej ale sie ciesze tyle przystojniaków na raz :D
    och...
    musze zrobić przerwę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za Infinte ale teledysk całkiem mi się podobał. 'Special Girl' też było niezłe. Też miałam wrażenie że Taemin jest tam tylko dlatego żeby ściągnąć więcej osób. Teledysk FIX też obejrzałam dla Eunhyuka (hahaha) ale tamten za to mi się podobał ten...niee. Nie przepadam za piosenkami BoA(ogólnie za damskimi głosami w Korei) chociaż uważam że jest jedną z lepszych wokalistek K-POP'u. Co do zmiany Taemina...ja zawsze wiedziałam że to kiedyś w końcu nastąpi. Zawsze uważałam za urocze to jak zapewniał że jest 'prawdziwym mężczyzną' co niesłychanie mnie śmieszyło. Jak to kiedyś sam wyznał że przez Minho i Jonghyuna zaczął chodzić na siłownie. I efekty widać. Co do sprawy TaeKai(haha...kochane <3)to za pierwszym razem jak zobaczyłam ich razem zauważyałm zastraszające podobieństwo. Ale im bardziej EXO zaczęło stawać się sławne tym Kai stawał się dla mnie całkowitym przeciwieństwem Taemina. Kai stając się moim biasem musiał liczyć się z tym że zacznę szukać informacji o nim. No i tak było...ich charaktery są całkiem róże(minimalne podobieństwa) no i to że Taemin debiutował mając 15 lat co zmusiło go do bycia słodkim(nie tyle zmusiło co zwyczajnie był xD) a Kai natomiast mając 18 lat mógł pozwolić sobie na byciem "ucieleśnieniem seksu"(tak...to są słowa Kai xD). Ah...ja i moje wywody co do zmian w człowieku xD No nic czekam na wpis z Magazyn Asia on Wave no i...Eunhyuk ^^ Hwaiting!
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Without You" wolę wcześniejszy kawałek ;P\
    ojej On za szybko rośnie Teamin, nie rób tego :D
    Piosenka ładna...

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah ta wymiana zdań wymiata :)
    SUJU :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia K.R.Y. a BoA... Też ją lubię. Zwłaszcza te starsze piosenki, ale Taemin? Haha. Przecież on hmm.. 30 lat? Porażka. xD
    EunHae gif ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A Superman w tle... *.* Kocham!
    SJ like this!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio byłam i nie cieniowałam ;D

    OdpowiedzUsuń