sobota, 19 stycznia 2013

JaeJoong "Mine" M/V + CN Blue "I'm Sorry" M/V + B.A.P "Rain Sound" M/V + SNSD dla Casio

KIM JAEJOONG "Mine" M/V
Ludzie.. trzymajcie mnie.
Nie mając mojego kochanego komputera pod nosem, obejrzałam ten teledysk chyba o czwartej nad ranem, przez co moją twarz przez połowę M/V ogarnął poker face. Później zaczęło się przeżywanie, komentowanie, replay, replay.. Po samej zapowiedzi wiedziałam, że to będzie dobre, ale... to jest bardzo dobre.
Po pierwsze - uwielbiam tę piosenkę. Refren wręcz kocham. Chociaż trochę dziwny, to jednak świetny tekst. Tak, to jest taki k-rock. 
Mój ulubiony fragment? Te warknięcie pod sam koniec, serio.
Po drugie - umieram przy teledysku. Ogólnie te zwierzątka: sówka, piesek, ptaszki, wężyk.. urocze.
Po trzecie - Jeajoong jest cudowny! W sumie to bardzo często myślę nad jego zmianą. Kiedy patrzę na stare zdjęcia, jeszcze z samego początku.. wyglądał jak niewinny chłopiec, a teraz jest wampirem. Właśnie, co do tego wampira to nie podobają mi się te zęby. Są trochę kiczowate. Już bez nich można się domyślić, że Jaejoong w tym teledysku z pewnością nie jest normalnym człowiekiem. Podsumowując jego wygląd to stwierdzam, że wszystko jest w porządku (oczywiście mam tu na myśli wizerunek z początku, nie skomentuję momentu, w którym pojawia się jako krwiopijca). Świetne włosy, makijaż, kocham ten sweter odsłaniający obojczyki.. później mamy abs i wgl alkdjaenjcbjd.. tak lubię tę bladą cerę i tatuaże. Panie...
 


CN BLUE "I'm Sorry" M/V
Również ginę z podniecenia, hah.
Po "In My Head" to moja ulubiona piosenka. 
Pisałam już jak to Jungshin na zapowiedzi zrobił zamieszanie jednym zdaniem? Tu powtarza je trzy razy, więc moja reakcja była trzykrotnie gorsza. Jednak jest coś, co rozwaliło mnie doszczętnie, zniszczyło, wygrało wszystko... ENGISH!
Hahahaha, kutwa.. Yonghwa do cholery.. Hahaha.
"ARE YOU CRAZY" => słyszymy: "AR JU KREJ".
Jednak jeszcze większą uwagę zwrócił ich występ w Music Bank, który oglądałam wczoraj na KBS.
I'm Sorry od 4:00.
JUST ZGON. Yonghwa ma blond włosy.. JUST. nie wiem.. dlaczego brak ich w teledysku? Całkiem inaczej wygląda. myślałam, że to Kris z EXO, serio.. ludzie! A Jungshin to już przesadził. JUST.. jak można mieć, za przeproszeniem, tak wyjebane? Jaki prowokator. Moje serce. Zakochałam się w jego brwi :o
Jonghyun jak zawsze rzuca się z tą gitarą, ale i tak Jungshin.. nooo. 


B.A.P "Rain Sound" M/V
B.A.P w przeciągu roku wydali sześć teledysków, zaś EXO trzy. Czyj comeback jest bardziej wyczekiwany? Nie chcę napisać, że B.A.P mają zbyt szybkie tempo, tylko według mnie każde następne MV jest coraz gorsze. Wydaje mi się, że po prostu powinni odpocząć i wrócić z świeżymi pomysłami. Tęsknię za tymi wojownikami. Do B.A.P nie pasują wolne utwory, łzy, użalanie się and sobą. Chociaż przyznam, że teledysk i wygląd członków podoba mi się bardziej niż w "Stop It", które jest obfite w aegyo. Przyczepię się do czegoś jeszcze. Ile eyeliner'u! Tak, Zelo wygląda bardzo słodko, ale zastanawiam się jak jego powieki to wytrzymują. Trochę przesadzili. Makijaż za bardzo rzuca się w oczy. Wracając do Zelo.. to druga zwrotka w jego wykonaniu podoba mi się najbardziej, ulubiony fragment z całej piosenki.
Mały plusik?
Yongguk znowu coś rozwala!
 Agresywny lider.
Jednak mam nadzieję, że B.A.P jeszcze nie raz pozytywnie mnie zaskoczą.. i tak uważam, że to najlepszy zespół, który zadebiutował w 2012 roku.


Mamy również kolejne zdjęcia Girls' Generation. Nie mogłam się powstrzymać, musiałam wstawić. Są przesłodkie *,*

Seohyun
Sooyoung
Jessica
Taeyeon
Tiffany
Hyoyeon
Yuri
Sunny
Yoona

Innymi zdjęciami także zamierzam spamować. Simon D <3
+ Nadrabiam zaległości -_-

16 komentarzy:

  1. KIM JAEJOONG Ten chłopak ta piosenka ach love it ;* Obojczyki są seksowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym Go sobie tak do łózka przyczepiła ha ha ok chwila przerwy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. SNSD są urocze, ale nie mogę przeżyć nowej fryzury Sunny ;)

    OdpowiedzUsuń

  4. CN BLUE "I'm Sorry" mam tą nutkę już na fonie i w mych słuchawkach leci !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ooo jaki koncert :D hehe brew rządzi :D
    hmm te blond włosy...fajnie mu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. BAP fajna ta nutka ale hmm bez rozwalenia czegoś nie mogło się obejść:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się ze wszystkim, w pełnej rozciągłości ;) Do każdego tematu mam podobne nastawienie. Engrish u CNBLUE mnie po prostu rozwalił, niby podróżują po świecie, byli w AL, a i tak oppa nie potrafi wymówić "crazy"... Mimo wszystko i tak uwielbiam "I'm sorry". Też oglądałam Music Bank... Jak już pisałam, mam podobnie jak ty, więc się nie rozpisuję. Pozdrawiam, trzymaj się cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Yayayay! Jaki masz przeboski nagłówek! Widzę mego męża xD Co do Jaejoong to pierwszy raz poczułam jakby słuchała prawdziwego k-rock. Czy coś w tym stylu xD Nie przepadam za nim ale piosenka jest cudna. Engrish Yonghwy jest najlepszy na świcie. Filmik w którym mówi "Isn't my turn alredy?" w jego wykonaniu brzmi 'Isn't my tourtle is ready?" xD No kocham to. Ale...blond? Też myślałam że to Kris o.O Nie, nie on ma mieć czarne albo brązowe włosy! xD Co do B.A.P to się zgadzam. Piosenka jest lepsze od 'Stop It' tak samo jak teledysk ale te rozpacze nad manekinem, nad dzbankiem i w ogóle ogólna rozpacz mi nie leży. Chodź piosenka mi się podoba(lubię ballady i wszelkie do tego stylu piosenki podobne), podoba mi się że Jongup i Zelo ŚPIEWAJĄ (Boże Zelo ukradł tym moje małe serduszko) Liczyłam że wrócą z czymś podobnym do chociaż 'No Mercy" albo 'Crash' bo na "Warrior' nawet nie liczyłam widząc że z teledysku na teledysk staja sie mniej...hardcorowi? W gruncie za to ich polubiłam. W ich piosenkach było więcej rapu niż samego śpiewu co mnie do nich przyciągnęło mimo pierwszych niebyt chlubnych wrażeń. Wydaje mi się TSN chce na nich jak najwięcej zarobić dając teledyski w jak największej ilości. Jakby to miał zwiększyć ich zarobki... EXO jest moim faworytem co do debiutów w tym roku (a raczej poprzednim) B.A.P są tuż za nimi. Mimo iż jeden z teledysków EXO jest stworzony całkowicie tylko z teaserów to nie jest jakiś nudny czy coś. 'History' i 'MAMA' zachowują swój lekko hardcorowy styl, taka odskocznia od melodyjnych, spokojnych piosenka o miłości innych boysbandów. A B.A.P...z każdą piosenką przestają być wojownikami za których ich polubiłam. To smutne ale mam nadzieję że coś i
    im w końcu trafi do tego łba i się zbiorą w sobie i dadzą taki teledysk że szczeny z podłogi nie pozbieram ^^ Czekam na kolejną notkę!
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com
    PS Rozpisała się jak nad sensem życia, Jezus Maria znów...xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest Twój mąż! Przecież już powtarzałam XD + Oo, jak słodko. Dziękuję za tak duży wysiłek włożony w ten komentarz <3

      Usuń
  9. No proszę. xDD 'Mine'... Też mnie zauroczyło. *.*
    Zdjęcia GG... soo sweet.! ^_^
    A B.A.P. i ich nowa piosenka... Jejuu. Ależ mam w tym miesiącu powodów do radości. xDD Całe szczęście, że mam teraz ferie i mogę na bieżąco oglądać nowości! ;)

    Pozdrawiam cieplutko. ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny nagłówek. <333
    Ynio. *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. OO tak ja bym ich chyba nie rozpoznała ;P
    oo tak nagłówek fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie powróciłam i dodałam nowy rozdział! :) zapraszam: http://to-co-zakazane.blogspot.com/ ;>
    Kocham 'Rain sound',jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh god they all look so good ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze się ,ze będziesz tu dłużej ;)
    U mnie dobrze chociaż ferii jeszcze nie mam ;)MAm nadzieję ,ze teraz postów będzię więcej hi

    OdpowiedzUsuń