sobota, 26 stycznia 2013

JaeJoong "Mine" PHOTOBOOK + Infinite-H dla CeCi


























 






 Witam wszystkich!
Dodaję dzisiejszy wpis z informacją, że już jestem w domu, a co jeszcze lepsze - mam ferie. W takim razie dodaję dzisiaj dużo zdjęć. W poniedziałek wyjeżdżam do siostry, ale tam również będę miała czas, by od czasu do czasu coś tutaj dodać. Mam zaległą recenzję dramy, czekają na mnie przeróżne programy oraz muszę napisać coś o magazynie Asia On Wave, więc czuwajcie <3







+ Ostatnie tweety.
 

 

 Właściwie to nie pisałam, że Eunhyuk jest znów blond.
Tak, niezmiernie mnie to cieszy <3
Terazy tylko czekać na nowy kawałek EunHae!


6 komentarzy:

  1. ach ile zdjęć moje serce się raduję ;)
    DO następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, tak. xD EunHyuk i blond to mieszanka doskonała. ;D

    Cuuudne zdjątka. *.*

    I niecierpliwie wyczekuję kolejnych wpisów. :)
    Miłego feryjnego wypoczywania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh.! Jeśli o mnie chodzi, to nie miałam czasu się nudzić. Nie dość, że w szkole co dzień po 10 godzin, to na ferie zadali nam ogrom prac domowych. Przez całe ferie zdążyłam odrobić zaledwie połowę, więc... Ke kke. Porażka jakaś.

    A ja za to uwielbiam wokal Janga. ;p Po 'Oh my darling' oszalałam. xD I co lepsze nie wiem dlaczego... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz ferie...odeszły do ciebie. Jakże chamsko mnie porzuciły rzucając w kąt jak starą zabawkę i ruszyły do ciebie...O Boże jakie to było mroczne wyznanie! xD Boskie fotki. Magazyn niedawno przeczytałam w całości i już nie mogę się doczekać kiedy zaczną produkować drugi ^^ Eunhyuk blondynem. To prawda. Cieszyło mnie to że nie zmienił stylu fryzury jedynie jej kolor, bo mu pasuje i do tego miał niebieską grzywkę. Miał. Do niedawna teraz jest znów czerwona...Zaczynam nie lubić czerwonego... xD A w ogóle wiedziałaś że Henry ponoć używał techniki usta-usta na Eunhyuku? Ja tam swoje widziałam xD Czekam na następny. Hwaiting i udanych ferii(bezczelne)!
    G.G
    i-love-you-monkey.blogspot.com
    love-is-still-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia śliczne ^^
    ja też zaczęłam ferie, ale niestety będę miała nawał pracy, bo mam kupę pracy domowej, a poza tym będę chodzić na kursy przez cały wolny czas... niestety :<
    a blond Euhhyuk jest cudowny, chyba najlepiej mu jest właśnie w tym kolorze ~~
    i nie mogę się doczekać recenzji magazynu, bo go w końcu nie kupiłam, a muszę, strasznie na niego czekałam ><
    miłych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia... W takim razie czekam na kolejne posty, a zwłaszcza na recenzję AOW, bo nie kupiłam tego magazynu... Jakby był w empiku lub innym sklepie, to od razu bym pobiegła, a jakoś tak przez internet nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń