piątek, 4 stycznia 2013

KBS Gayo Daejun 28.12.2012

Co tym razem powiecie o KBS Gayo Daejun?


 MC: Sung Sikyung, Yoona, Yonghwa

Występują:
2AM, B1A4, Noel, Sistar, Dynamic Duo, SHINee, Son Dam Bi, K.will, KARA, CN Blue, Secret, Ailee, Infinite, TVXQ, Super Junior, Miss A, Beast, T-ara, Teen Top, Trouble Maker

+ Możemy zobaczyć również wiele innych, specjalnych występów.
Bezwzględnie bardziej podobał mi się SBS. był dłuższy, wystąpiło o wiele więcej artystów, było więcej energicznych utworów, a mniej ballad.. sama scena i efekty były lepsze. Co do MC to oczywiście, że Yoona i Yonghwa są dużym plusem, ale bardziej podobało mi się jak prowadziła trójka na SBS.
Oczywiście na SBS dużo oryginalności wprowadziły te utworzone grupy "The Color Of K-POP", ale tutaj była utworzona jedna grupa zaliczona do specjalnych występów i to właśnie ta preformacja spodobała mi się najbardziej.

IDOL SUPER BAND
Guitar: Jinwoon (2AM), L (INFINITE)
Bass: Jinyoung (B1A4)
Keyboard: Taemin (SHINee)
Drum: Minhyuk (CN Blue)
Vocal: Yoseob (BEAST), Changmin (2AM), Jonghyun (SHINee)

Perkusja zawsze zdobywa moje serce, więc... Minhyuk.
Wydaje mi się, że przez Jonghyuna końcówka tego występu była dziwna, ale to może dlatego, że bardzo, bardzo za nim nie przepadam :) Jednak spodobało mi się to, że wskazał na instrumenty tak, by miały tą króciutką solówkę.

CN BLUE
"Hey You"
Kocham ten moment w 3:54, gdy Yonghwa zapomniał zaśpiewać "Goodbye darling" i Jonghyun zaczął się z niego śmiać. Ogólnie.. zobaczcie jak Jonghyun wymiata na gitarze, jak całe CN Blue wymiata! Ale znowu muszę poruszyć temat Jonghyuna.. On mi nie wygląda na Koreańczyka. Naprawdę nie wiem ile razy już o tym wspominam, ale on mi po prostu kompletnie nie przypomina Azjaty.

SECRET
"Poison" + "Talk That"
Dziewczyny wystąpiły bez Zinger, która jeszcze nie wydobrzała po wypadku. Osobiście z Secret najbardziej lubię Sunhwę. Nie podobało mi się to, że w "Poison" nie śpiewały całego refrenu. Trumny (?) Część z "Talk That" według mnie była lepsza.

BEAST
"It's Not Me" + "Beautiful Night"
"Beautiful Night" jest jedyną piosenką B2ST, którą słucham. Uważam, że wykonanie w SBS było perfekcyjniejsze i zwierało więcej mocy. Jednak na szczęście tutaj, gdy zespół chwilami zawodził wokalnie to Yoseob ratował resztę. Fajnie, że podeszli tak blisko do fanów.

SUPER JUNIOR
"Sexy, Free & Single"
Remix Sexy, Free & Single, Sorry Sorry, Bonamana, Mr. Simple.
Może nie mam humoru albo zwyczajnie oczekuję za dużo od Super Junior, bo te występy jakoś ostatnio mi się nie podobają :c


TVXQ
"Catch Me"
Świetne! Szkoda, że tutaj tak jak w SBS i teledysku nie mają tych światełek przyczepionych do rąk, bo wtedy cała choreografia jest efektowniejsza.


+ SUPER JUNIOR-M "BREAK DOWN" PHOTO TEASER
 Trochę śmiać mi się chce z tych wszystkich fryzur, ale tak to już jest w K-POPie.. Co nowy teledysk włosy ulegają zmianie i fani właśnie najczęściej to komentują. Oburzenie nowym kolorem Kyu :)

+

Nie wiem dlaczego video dodaję dopiero teraz (?)
 JAEJOONG SOLO DEBUT PHOTOS & VIDEO TEASER


+ Niedługo pojawi się tutaj coś o MBC Gayo Daejun ;)


7 komentarzy:

  1. Włosy Kyu...zwyczajnie...masakra xD Ogólnie to ten festiwal jest trochę dziwny...ale okey xD Myślę że Super Junior nie dają z siebie wszystkiego bo po prostu są zmęczeni. Nie mają wsparcia w Leeteuku który jednak jest najlepszym liderem w k-popie. Niedość że odszedł (nie na zawsze, pamiętaj o tym Giza!) to jakby nagle zaczęli mieć więcej występów i wyjazdów zanim poszedł do wojska. Zwyczajnie dają sobie z tym rady. Po odejściu lidera Hyukaje wyglądał jak siedem nieszczęść dlatego na MAMA cały czas miał okulary. Jak je ściągnął nawet ten make-up nie zdołał ukryć worów pod oczami. Mam dziwne wrażenie że nie widziałam jeszcze jak Kangin się uśmiecha i wszyscy są jacyś tacy oklapnięci. Martwi mnie to. Mam nadzieje że Heechul wróci już niedługo i trochę ich rozrusza. Do tego Super Junior-M zaczyna mnie przerażać. Dobrze że włosy Donghae wyglądają normalnie ale...Siwon?! Co ty masz na łbie!? A tak co do Jonghyuna z CNBlue to ja tak miałam ze Siwonem. Po prostu jak go zbaczyałam to takie "Skąd ty jesteś? Na pewno nie z Azji!" xD Czekam na kolejne notki!
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ostatni gif :D
    ha ha hmm lepiej nie napisze o czym teraz myślę ha ha i znó będę miała co robić wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O. ja cały tydzień chora z łóżka nie wychodziłam. A tu wchodzę na 'nowości' i widzę comeback SJ-M. Ależ miałam radochę. hahahahh. Zdjęcie do comebacku też świetne. Ich fryzurki (Tym razem Ynio ma fioletowe włosy? Czy zawsze musi podbierać mi kolorek, który ja chciałabym mieć? Z tymi niebieskimi pasemkami w SF&S też tak było. xDD) i wgl Siwon. hhahahahh. Donghae .<33
    Wchodzę na Twój blog i akurat oni. xD Musiałam coś napisać pod spodem, to było konieczne. ;PP
    Koncercik może kiedyś obejrzę, jak tylko będę miała więcej czasu niż dziś, a gify... Świetne. ;]

    I wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CN BLUE dali świetny koncert, a ta pomyłka była bardzo urocza!
    Jonghyun jest bardzo fajny:*

    BEAST fajnie się zaprezentowali :) Dobrze, że mają
    kolegę na którego mogę liczyć wokalnie ;D

    hmm super junior Oni chyba przestali się już starać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. TVXQ nic dodać nic ująć ;!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojojoj, jak dużo piszesz :D ja nadal słucham ''Mr.Simple'' i ''Sexy, Free & Single'' :D Pozdrawiam mojego Oneya!, nie zapomnę ;D <3

    OdpowiedzUsuń